اهل سنت

نماینده سنی مذهب مجلس: چه کسی اجازه داده که پلیس‌راه مردم را کتک بزند؟

دکتر جلیل رحیمی، نماینده سنی مذهب و عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با انتقاد شدید از برخورد فیزیکی یکی از پرسنل پلیس‌راه با یک راننده، تاکید کرد که این موضوع را پیگیری خواهد کرد.
دکتر رحیمی جهان‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مواردی از برخورد پلیس با متخلفان رانندگی، تصریح کرد: پلیس حق ندارد فرد متخلف را مورد ضرب و شتم قرار دهد.
نماینده تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس در ادامه تصریح کرد: حتی اگر فردی تخلف می‌کند پلیس اجازه ندارد او را مورد ضرب و شتم قرار دهد.
وی با اشاره به بروز برخی نارضایتی‌ها در پی مواردی از برخورد نامناسب پلیس، اظهار کرد: این بار اول نیست که ما شاهد چنین برخوردهایی هستیم. من در دو سال نمایندگی بارها گزارش‌هایی را دریافت کردم که پلیس خصوصاً پلیس‌راه مردم را مورد ضرب و شتم قرار داده است و این چیزی نیست که بتوان از آن گذشت.
باید تکلیف برخی برخوردهای پلیس و نیروی انتظامی روشن باشد و نیروی انتظامی در مورد چنین برخوردهایی پاسخ‌گو باشد.
سخنان نماینده مجلس به دنبال انتشار فیلمی از سیلی زدن یک مامور پلیس راهور در سیستان و بلوچستان به یک راننده، بیان می شود.
نمایندۀ مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد خاطرنشان کرد: اگر نماینده و رئیس‌جمهور نتوانند از حقوق مردم دفاع کنند پس این جایگاه ارزشی ندارد. ما این فرصت را از مردم گرفته‌ایم که از حقوق‌شان دفاع کنیم، اگر بنا باشد هر رفتاری انجام شود و کسی که مدافع حقوق مردم است سکوت کند یا آن را تایید کند پس چه کسی باید از حقوق مردم دفاع کند؟

دکمه بازگشت به بالا