اهل سنت

از جزئیات جدید از انگیزه نهادهای امنیتی در بازداشت مولانا عبدالمجید مرادزهی چه می دانید؟!

? از جزئیات جدید از انگیزه نهادهای امنیتی در بازداشت مولانا عبدالمجید مرادزهی چه می دانید؟!

? شبکه کلمه / وبسایت” حال وش” که اخبار بلوچستان را پوشش می دهد جزئیاتی جدید از انگیزه نهادهای امنیتی در بازداشت مولانا عبدالمجید مرادزهی را منتشر کرد.

براساس این گزارش، مولوی عبدالمجید مرادزهی قربانی سخنان تند و صریح در مقابل نماینده ویژه خامنه ای حاج علی اکبری و ماموران امنیتی شده است.

این گزارش می گوید: مولوی عبدالمجید مرادزهی به دلیل “انتقادات صریح و درگیری لفظی در محل جلسه مولوی عبدالحمید با فرستاده ویژه خامنه ای به زاهدان و مامور بلندپایه امنیتی مورد غضب حاکمیت قرار گرفته است.”

گفته می شود زمانی که «حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری» فرستاده ویژه خامنه ای در رابطه با حادثه جمعه خونین و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در ۲۲ آبان ۱۴۰۱ برای دلجویی و مذاکره برای پایان دادن به اعتراضات هفتگی مردم زاهدان با مولانا عبدالحمید ملاقات کرده است در همین جلسه مولوی عبدالمجید مرادزهی “انتقادات تند و صریحی” علیه هیات اعزامی و همچنین مسئولین امنیتی و انتظامی حکومت مطرح کرده است.

آقای مرادزهی در این جلسه نیروهای امنیتی را “سنگدل و بی رحم” خطاب کرده است که به گفته او “وحشیانه و با انگیزه های تزریق شده مردم را به قتل رسانده اند”

پس از آغاز این سخنان صریح و تند آقای مرادزهی و در حالی که سخنان او به پایان نرسیده بوده است یکی از مسئولان ارشد امنیتی به نام «مهدوی» که جزء هیات همراه حجت الاسلام علی اکبری فرستاده ویژه خامنه ای بوده است “با صدای بلند خطاب به مولوی عبدالمجید میگوید آقای مرادزهی شما دیگه بس کنید. شما حق مطالبه از جمهوری اسلامی را ندارید”

این مامور ارشد وزارت اطلاعات در ادامه حمله لفظی خود به مولوی عبدالمجید میگوید “جمهوری اسلامی تا حالا هم خیلی به شما لطف کرده است” .

این مامور ارشد وزارت اطلاعات خطاب به آقای مرادزهی گفته است “هرکس ادعای دلسوزی و خیرخواهی کند قبول ولی شما خودت را نشان دادی که هیچ حقی نداری که مدعی باشی یا مطالبه کنی”.

لازم به اشاره است که مولوی عبدالمجید مرادزهی در ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت شده و پس از یک روز به مشهد منتقل میشود. این روحانی اهل سنت پیش از این نیز در سال ۷۲ حدود ۴ سال سابقه تحمل حبس و بازداشت در زندان های زاهدان و مشهد را نیز دارد.

دکمه بازگشت به بالا