اخباراهل سنتایرانتازه‌های سیاسیورزشی

تلاش رژیم ولایت فقیه برای جلوگیری از استعدادهای بلوچستان در اسناد تازه افشا شده

شبکه جهانی کلمه / اسنادی افشا شده توسط حسین ثوری، رئیس سابق فدراسیون بوکس ایران نشان می‌دهد که سپاه پاسداران و نهادهای امنیتی_حکومتی بصورت عمدی در تلاش برای جلوگیری از رشد استعدادهای بلوچستان هستند.

حسین ثوری رئیس، همچنین که اخیرا در حمایت از اعتراضات سراسری از کشور خارج شده با انتشار اسنادی در صفحه اینستاگرام خود از فعالیت‌های اطلاعات سپاه علیه خودش در طی سال های گذشته پرده برداشته است.

وی ضمن انتشار اسنادی در صفحه اینستاگرام خودش نوشت: روزی که با تمام وجود و انگیزه سرشار برای ورزشکاران و جوانان استان تلاش می‌کردم تا استان را با قهرمانان ورزشی و برگزاری مسابقات بین المللی به جهان معرفی کنیم، هرگز گمان نمی کردم که در خفا چنین نگاه شومی بر سرم سابه افکنده بود.

ما برای زدودن نگاه‌های ناروا از چهره زیبای مردم استان روز و شب نداشتیم ولی در طرف دیگر گویا برای متوقف کردن این روند، روز شب نداشتند و همین نگاه پر از نفرت، همراه با پرونده سازی های مهندسی شده تا همین حالا تداوم یافت و کار را به اینجا رساند که هم اکنون در آن قرار گرفته ام.

وی نوشته است که، روزی فایل صوتی به دستم رسید که در آن به صراحت اعلام می‌شد که نبایستی به ایشان (حسین ثوری) اجازه داد بیش از این رشد کند و باید با تمام ابزار جلوی موفقیت‌های وی گرفته شود.

لازم به ذکر است که در زمان ریاست حسین ثوری بلوچ، ایران برای اولین بار در تاریخ توانست مدال جهانی بوکس را با درخشش بوکسور بلوچ، دانیال شه‌بخش بدست بیاورد.

دکمه بازگشت به بالا