اخباراهل سنتسیاسی

درز یک خبر محرمانه؛ کلید خوردن طرح ترور مولانا عبدالحمید با سناريوى متهم کردن داعش

به گزارش شبکه کلمه، در حالیکه استان سیستان و بلوچستان بعد از جمعه خونین زاهدان به صحنه اعتراضات و اعتصابات گسترده تبدیل شده است، گزارش های محرمانه حاکی است که بررسی طرح “ترور مولانا عبدالحمید” در بین نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی کلید خورده است.

این گزارش محرمانه را یک منبع نزدیک به مولانا عبدالحمید در اختیار خبرنگار شبکه کلمه قرار داده است.

گفته می شود، طرح ترور مولانا عبدالحمید، امام جمعه زاهدان در محافل امنیتی جمهوری اسلامی با سناريوى متهم کردن داعش در این ترور، کلید خورده است.

منبع مذکور می گوید:”این خبر از منابع موثق به ما رسیده است که رژیم در پی چنین توطئه ای هست”.

این خبر درحالیست که پیش از این نیز برخی از مسئولان امنیتی به مولانا عبدالحمید هشدار داده بودند که “افراد داعش قصد ترور شما را دارند”.

وبسایت دویچه وله فارسی پیشتر به نقل از یک منبع نزدیک به مدرسه دارالعلوم زاهدان، موسسه علوم دینی تحت مدیریت مولانا عبدالحمید نوشته بود، این هشدار آخرین بار پس از اظهارنظر مولوی عبدالحمید درباره بی‌نتیجه بودن سفر هیات ویژه رهبر جمهوری اسلامی به زاهدان انجام شده است.

این گزارش نوشته بود:« برخی مسئولان امنیتی به مولانا عبدالحمید اعلام کرده اند که افراد داعش وارد زاهدان شده‌اند و قصد ترور شما را دارند. این مسئولان گفته‌اند، ما آمده‌ایم به شما اعلام کنیم تا فردا کسی گلایه نکند که چرا قبلا به ما اعلام نکردید و هشدار ندادید.»

لازم به اشاره است که پس از افشای بولتن خبرگزاری فارس، فاش شد که خامنه ای با ترس از محبوبیت روز افزون مولانا عبدالحمید و هراس از شعله ور شدن اعترضات در صورت بازداشت وی، دستور داده است که “مولوی عبدالحمید نباید بازداشت شود، بلکه باید بی آبرو شود”.

دکمه بازگشت به بالا