اخبارسیاسی

دستگاه خامنه‌ای مستبد، نتوانست دفاع پیگیرانه مصطفی نیلی از آزادی و حقوق بشر را تحمل کند!

شبکه کلمه/ ابوالفضل قدیانی، فعال سیاسی و منتقد جمهوری اسلامی، با انتشار یادداشتی درباره بازداشت مصطفی نیلی نوشت:

دوست عزیز مصطفی نیلی چند هفته قبل برای سومین بار هنگامیکه عازم سیستان و بلوچستان برای کمک به زندانیان سیاسی مظلوم آن سرزمین بود دستگیر شد مصطفی از جمله وکلایی است که خالصانه تمام وقت و انرژی خود را وقف وکالت زندانیان سیاسی و کمک به هر نحو ممکن به آنان کرده است .

او جهد بلیغی می کرد تا بتواند در چارچوب همین قوانین پر عیب و اشکال جمهوری اسلامی وسیله آزادی محبوسان را از حبس علی خامنه‌ای، جبار قدرت پرست ایران فراهم کند. وی یکی از دادخواهان سلامت است که در سال ۱۴۰۰ همراه آرش کیخسروی یکی از وکلای شریف این کشور و مهدی محمودیان عزیز که از مبارزان مقاوم علیه استبداد دینی است و تعداد دیگری از عزیزان دادخواه دستگیر شد که بعد از چند ماه به قید وثیقه آزاد شد اما در دادگاه غیر قانونی انقلاب ، ظالمانه به چهار سال و هشت ماه زندان محکوم گردید.

به هر صورت دستگاه سرکوبگر علی خامنه‌ای مستبد امروز ایران نتوانست دفاع پیگیرانهٔ مصطفی نیلی از آزادی و حقوق بشر و حقوق حقه زندانیان مخالف استبداد را تحمل کند عاقبت او را به حبس بردند . دستگیری نیلی مانند تمام زندانیان سیاسی ظالمانه و غیر قانونی و به شدت محکوم است و باید بدون قید و شرط آزاد شوند.

دکمه بازگشت به بالا