اخبارسیاسی

فاش شدن برخی از جزئيات پشت پرده دیدارهای اخیر تعدادی از چهره‌های اصلاح‌طلب با رییس قوه قضاییه

شبکه کلمه/علی شکوری‌راد که از او به عنوان سخنگوی «جبهه اصلاحات» نام برده می‌شود، به خبر انجام دیدارهای اخیر تعدادی از چهره‌های اصلاح‌طلب با رییس قوه قضاییه و دبیر شورای عالی امنیت ملی اذعان کرد و گفت اصلاح‌طلبان گفته‌اند که مردم از آنان عبور کرده‌اند.

شکوری‌‌راد در جلسه شورای مرکزی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران درباره این دیدارها گفت: «مردم تمام دوره‌های اصلاح‌طلبی را پشت سر گذاشته‌اند و از آن نتیجه نگرفتند و حالا دیگر از اصلاح‌طلبان عبور کرده‌اند.»
او همچنین گفت که در دیدار چهره‌های اصلاح‌طلبان با مقامات حکومت، آن‌ها نگرانی خود را از اوضاع به مقام‌ها گفته‌اند.

پیش ازین علی شکوری راد، سخنگوی جبهه اصلاحات در باره جزئیات دیدار هئیت رئیسه جبهه اصلاحات با رئیس قوه قضائیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی به اقتصادنیوز گفته بود:«در این دیدارها تحلیلی از آنچه که این روزها در ایران جریان دارد ارائه شد. همچنین توضیحاتی درباره خواست‌ها و مطالبات به حق معترضان داده و بر پرهیز از برخوردهای خشن با معترضین و بخصوص بکار گیری نیروهای لباس شخصی تأکید شد. »

سخنگوی جبهه اصلاحات تاکید کرد که به رسمیت شناختن حق اعتراض مردم و اجتناب از اغتشاش نامیدن همه اعتراضات و نیز ایجاد فرصت امن برای طرح اعتراضات مردم به خصوص در دانشگاه‌ها از نکات دیگری بود که به آن پرداخته شد.

شکوری راد همچنین درباره تاثیر گذاری این دیدار گفت:«اعضاء جبهه اصلاحات نظرات خود را با مسئولینى که ملاقات کردند در میان گذاشتند و به خصوص در زمینه برخورد با معترضان و بازداشت شدگان، هشدارهاى لازم را داده و متذکر شدند که برخورد با معترضان مى‌بایست برخورد قانونی و دموکراتیک باشد و از هر نوع برخورد خشن اجتناب شود.»

وی همچنین درباره ابعاد انتخاباتی این دیدار، خاطر نشان کرد:« اصلا درباره انتخابات صحبت نشد و اساساً هنوز هیچ رویکردی نسبت به انتخابات در جبهه اصلاحات وجود ندارد.»

دکمه بازگشت به بالا