اخبارسیاسی

افشای بولتن محرمانه خبرگزاری فارس؛ این هم گل دوم از طرف ‎بلک‌ریوارد

شبکه کلمه/ گروه هکری بلک‌ ریوارد به مناسبت باخت تیم قوتبال رژیم جمهوری اسلامی از تیم ملی آمریکا، اطلاعات ۲۹۲ نفر از کارکنان “بنگاه لجن‌پراکنی فارس” نزدیک به سپاه تروریستی پاسداران را منتشر کرد و نوشت: این هم گل دوم از طرف ‎بلک‌ریوارد.

این بولتن سری، در پی هک خبرگزاری فارس‌ به دست گروه هکری بلک‌ریوارد افشا شده است.

در قسمتی از متن بولتن محرمانه و اختصاصی خبرگزاری فارس برای فرمانده کل سپاه که گروه بلک‌ریوارد در اختیار ایران اینترنشنال قرار داده نشان می‌دهد که از دید حکومت بزرگترین دستاورد خیزش انقلابی برای مخالفان «ریزش ترس مردم از نیروی نظامی و انتظامی» بوده است.

قسمتی دیگر از بولتن محرمانه خبرگزاری فارس برای فرمانده کل سپاه پاسداران نشان می دهد که خامنه‌ای «به شورای عالی امنیت ملی و نیروی انتظامی که جمع‌بندی‌شان دستگیری مولوی عبدالحمید بود، دستور داده‌ که در جریان بررسی موضوع اعتراض‌ها در زاهدان، مولوی عبدالحمید نباید بازداشت شود. بلکه باید بی آبرو شود.»

بخشی دیگر از بولتن سری خبرگزاری فارس نشان می دهد که خامنه‌ای گفته، اعتراض‌ها به زودی تمام نمی‌شود و حکومت در بسیج نیرو، ناتوان شده.

در همین حال بولتن محرمانه خبرگزاری فارس برای فرمانده کل سپاه حاکی است حداد عادل به خامنه‌ای گفته که یک جمعیت بزرگ می‌تواند اعتراض‌ها را مهار کند. او تاکید کرده «الان بسیج ما ضعیف شده و قدرت بسیج کنندگی ندارد.»

در قسمتی دیگر از بولتن محرمانه خبرگزاری فارس برای فرمانده کل سپاه حاکی است خامنه‌ای از سازمان تبلیغات اسلامی خواسته‌ تا با شناسایی «عناصر انقلابی» در مساجد محلات، یک شبکه منسجم را برای مقابله با «تحرکات ضد انقلاب» در محلات تشکیل دهند.

دکمه بازگشت به بالا