اخبارسیاسیورزشی

جادوگر آسیا: اینبار، باید کار را تمام کنیم

شبکه کلمه / علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران (معروف به جادوگر آسیا) می گوید: اینبار باید کار را تمام کنیم.

آقای کریمی که از مخالفان سرسخت حکومت جمهوری اسلامی است در تازه‌ترین گفت‌وگویش در مورد جنبش انقلابی جاری اظهار داشت: الان به جایی رسیده‌ایم که نه راه پیش داریم و نه راه پس. باید کار را تمام کنیم. چون اگر این بار کار را تمام نکنیم باید منتظر عواقب بدی باشیم.

آقای کریمی که در بیش از دو ماه گذشته در شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب خود، از خیزش سراسری حمایت کرده است، در این مصاحبه که ویدئوی آن به تازگی منتشر شده، می‌گوید: «الان همه به یک اجماع رسیدیم و دنبال یک هدف هستیم. این وسط هم باید حواس‌مان به یک‌سری افراد باشد که دنبال ایجاد تفرقه هستند و می‌خواهند اذهان را منحرف کنند. نباید وارد بازی این‌ها شویم».

بهترین بازیکن فوتبال سال آسیا در سال ۲۰۰۴ اظهار داشت: « در ۴۳ سال گذشته همواره با امید سر کرده‌ایم و اوضاع‌مان بدتر شده. فقط امیدواریم. ولی این بار راه دیگری نداریم. راه دیگری جلوی ما پا نگذاشتند. الان به جایی رسیده‌ایم که نه راه پیش داریم و نه راه پس. باید کار را تمام کنیم. چون اگر این کار را تمام نکنیم باید منتظر عواقب بدی باشیم».

علی کریمی تاکید کرد که «نباید از سیستم فاسد دنبال کار اصولی و تاثیرگذار باشیم. همه این‌ها دردی است که مردم را به این جا رسانده است».

جادوگر آسیا در پاسخ به این سوال که جایگاهش را در این خیزش چگونه می‌بیند، گفت:‌ «جایگاه من مشخص است. من همیشه همراه و در کنار مردم بودم. و تا روزی که زنده هستم هر کاری که از دستم بر می‌آید برای مردم انجام می‌دهم».

دکمه بازگشت به بالا