اخبارسیاسی

بیانیه جبهه بیرون مرزی دموکراتیک ایران درباره آخرین وضعیت حبس حشمت اله طبرزدی و کامبیز نوروز زاده

شبکه کلمه / جبهه برون مرزی دموکراتیک ایران با انتشار بیانیه ای، بازداشت حشمت اله طبرزدی و و کامبیز نوروز زاده را محکوم کرد و خواستار آزادی بی‌ قید و شرط آنها شد.

متن کامل بیانیه بدین قرار است:

حشمت اله طبرزدی که در ۲۴ سپتامبر (۲ مهر ماه) از سوی نیروهای امنیتی با وضعی توام با خشونت و ضرب و جرح با چشم بند بر چشمان و کشیدن بر روی کف اتاق، بازداشت شده بود، طبق آخرین اخبار بدست آمده از خانواده او که در اختیار جبهه برون مرزی دموکراتیک ایران قرار داده شده، حاکی از این است که او پس از طی دو ماه شکنجه های روحی و روانی در بازداشتگاه‌های مخوف انفرادی، به تازگی به بند عمومی زندان مرکزی اصفهان منتقل شده است. اخبار تکمیلی بابت حشمت اله طبرزدی، بزودی در بیانیه ای جداگانه از سوی جبهه برون مرزی دموکراتیک ایران به اطلاع عموم خواهد رسید.

آخرین اخبار دریافتی بابت کامبیز نوروز زاده حاکی از این است که هفته ها از ربایش او می‌گذرد اما تاکنون هیچ خبری از او و محل نگهداری او بدست نیامده است. رژیم میدانست که کامبیز نوروز زاده بعلت قدرت روابط عمومی و اخلاق بالای سیاسی و نیز برقراری ارتباط آسان با همه گروه های اپوزیسیون و حتی شخصیت های منفرد سیاسی به غایت قادر است بر روی اتحاد همگانی تأثیر مثبت بگذارد، لذا با این نگاه امنیتی بود که او بصورت زننده ای دستگیر و با گذشت هفته ها، تاکنون هیچ خبری از او بدست نیامده است. جبهه برون مرزی دموکراتیک ایران نه تنها بازداشت حشمت اله طبرزدی و و کامبیز نوروز زاده را محکوم می‌‌کند و خواستار آزادی بی‌ قید و شرط آنها است بلکه به شدت نگران از وضعیت آنها در زندان است. لازم به یاد آوری، وضعیت حشمت اله طبرزدی است که بعلت شکنجه های حاصله روحی و روانی در طی دو ماه حبس انفرادی از سوی نیروهای امنیتی در شرایط بسیار نامطلوبی بسر می‌‌برد.
.
جبهه بیرون مرزی دموکراتیک ایران ، یکشنبه ۲۷ نوامبر ۲۰۲۲ میلادی برابر با دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ خورشیدی

دکمه بازگشت به بالا