اخبارسیاسی

بازداشت ۹ دانش آموز دختر در ایرانشهر با همکاری مدیر مدرسه

شبکه کلمه / خیزش سراسری انقلابی مردم در جغرافیای ایران همچنان با قوت ادامه دارد، دانش‌آموزان در مدارس با سر دادن شعار علیه نظام، امان رژیم تهران را بریده‌اند تا جایی که عناصر امنیتی حکومت متوسل به فشار و خشونت علیه دانش آموزان شده‌اند.

به گزارش شبکه کلمه، در تازه ترین مورد از این فشارها، روز چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱،مدیر دبیرستان دخترانه شاهد واقع در بلوار معلم شهرستان ایرانشهر، ۹ تن از دانش آموزان ابتدایی این مدرسه را تحویل نیروهای امنیتی داد.

یک منبع مطلع در گفتگو با شبکه کلمه در شرح این رویداد می گوید:” پس از شعار دادن ۹ تن از دانش آموزان، خانم سجادی مدیر دبیرستان مذکور، آنها را در یک کلاس حبس کرده و با تماس با اداره اطلاعات، برای بازداشت آنها اقدام کرده است”.

این منبع ادامه داد:” نیروهای اطلاعات با تماس خانم سجادی به مدرسه یاد شده آمده و همه این دانش آموزان را بازداشت کرده اند”.

براساس گزارش های دریافتی، سجادی، مدیر دبیرستان مذکور، فضای مدرسه دخترانه شاهد را کلا امنیتی کرده است؛ وی بارها کتاب های دانش آموزان را بررسی کرده است که تصویر خمینی از کتاب ها پاره نشده باشد”.

گفتنی است که چند هفته پیش نیز تصاویری از دانش‌آموزان در بندرکنگ هرمزگان منتشر شده بود که با سر دادن شعارهایی مانند «خامنه‌ای قاتله، ولایتش باطله» و «توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه»، و با پاره کردن تصاویر خمینی و خامنه‌ای از کتب درسی خود و آتش زدن آنها، مخالفت خود را با حاکمیت جنایتکار تهران نشان دادند.

دانش‌آموزان مدرسه معصومه در بندر کنگ هرمزگان خبر داده بودند که معصومه محمدپور، مدیر این مدرسه که مخبر حکومت نیز می‌باشد، اسامی عده‌ای از دانش آموزان معترض را به ادره اطلاعات معرفی کرده بود.

دکمه بازگشت به بالا