اخباراهل سنتسیاسی

درتی وی از طرح جدید اطلاعات سپاه برای تخریب و ترور مولانا عبدالحمید خبر داد

شبکه کلمه / کانال تلگرام درتی وی با انتشار گزارشی از طرح جدید اطلاعات سپاه برای تخریب و ترور مولانا عبدالحمید خبر داد.

براساس این گزارش، شب گذشته ۲۰ آبان ۱۴۰۱، مصطفی محامی نماینده خامنه ای در سیستان و بلوچستان به منزل مولوی عبدالحمید رفته و دیداری کوتاه با وی داشته است.

مصطفی محامی در این دیدار تمامی تلاش خود را بر اساس ماموریتی که از سوی اطلاعات سپاه به وی سپرده شده، به کار بسته تا مولوی عبدالحمید را متقاعد کند که در مجلسی با عنوان «نشست وحدت» با حضور تعدادی از مولوی های اهل تسنن و آخوندهای حکومتی شیعه شرکت کرده و به گفتگو و حل و فصل مشکلات جاری بپردازند.

بر اساس همین گزارش مولوی عبدالحمید تاکنون پاسخی برای شرکت در چنین جلسه ای به نماینده خامنه ای در سیستان و بلوچستان نداده است.

«در تی وی» به نقل از منبع خود نوشت: هدف از برگزاری این جلسه تحت عنوان «نشست وحدت» تخریب چهره مولوی عبدالحمید میان مردم است، بدین صورت که قرار است از چند جهت بخصوص از صحنه هایی که آخوندهای حکومتی و نماینده خامنه ای با مولوی دست داده و او را در آغوش می کشند، فیلم تهیه شده و با ساختن یک کلیپ کوتاه تحت عنوان «بازگشت مولوی عبدالحمید به دامن نظام جمهوری اسلامی» چهره او را در اپوزیسیون و میان مردم تخریب کرده و اتحاد و همبستگی که هم اکنون در سیستان و بلوچستان به رهبری مولوی عبدالحمید ایجاد شده را از هم بپاشانند.

بر اساس همین گزارش، یکی دو روز پس از این جلسه و انتشار کلیپ ذکر شده، مولوی عبدالحمید توسط عوامل سپاه پاسداران ترور خواهد شد، و این ترور را به گردن اپوزیسیون و مخالفان جمهوری اسلامی به دلیل بازگشت مولوی عبدالحمید به دامن جمهوری اسلامی، خواهند انداخت.

این طرحی شوم است که اطلاعات سپاه برای تخریب چهره و سپس حذف فیزیکی مولوی عبدالحمید ریخته است و مسئولیت کشاندن وی به «نشست وحدت» را به مصطفی محامی نماینده خامنه ای در سیستان و بلوچستان واگذار کرده است.

دکمه بازگشت به بالا