اخباراهل سنت

مولانا ساداتی به همراه علمای سراوان جنایت خونین خاش را محکوم کرد

براساس گزارش های دریافتی، مولانا سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان به همراه جمعی از علمای سراوان عصر روز گذشته( دوشنبه، ۱۶ مهر آبان ماه ۱۴۰۱) با حضور در شهر خاش ، جنایت خونین کشتار حکومتی نمازگزاران جمعه این شهر را محکوم و با بازماندگان اظهار همدردی کرد.

این محکومیت در دیداری که در مدرسه دینی مدینة العلوم با علماي خاش از جمله مولانا محمد عثمان و مولانا محمدگل برگزار شد، اعلام شد.

در این راستا، مولانا سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان ضمن محکومیت فاجعه جمعه  خونین خاش و انتقاد شدید از عملکرد نیروهای نظامی جمهوری اسلامی، اظهار کرد: فاجعه جمعه خونین خاش که تعداد زیادی از نمازگذاران مسجد جامع الخلیل در خاک و خون غلطیدند، واقعا فاجعه ای دردناک است که همه مارا تکان داد.

وی افزود: همه مردم کشور از این حادثه ناراحت هستند؛ قطعا خون مظلوم رایگان نمی رود، علی الخصوص مظلومی که دست خالی با گلوله جنگی کشته می شود.

مولانا ساداتی تصریح نمود: در جمعه خونین خاش، مردم فقط اقدام به مطالبات کرده بودند اما جواب آنها گلوله جنگی نیست ، شعار دادن و درخواست مطالبات در نظام جمهوری حق مشروع ملت است.

دکمه بازگشت به بالا