اخبارسیاسی

سناریوی جدید نیروهای امنیتی؛ کشتن یک شهروند در تهران توسط نیروهای سرکوبگر و اتهام زدن به معترضان

گزارش های رسیده به شبکه کلمه حاکی است که نیروهای امنیتی یک شهروند را در شرق تهران کشته و سپس قتل آنرا به معترضان منتسب کرده اند.

هویت وی، میلاد استاد هاشم است؛ او متولد سال ۱۳۶۴ بود که درروزهای اخیر در میدان هفت حوض تهران به ضرب گلوله جان باخت.

در همین راستا یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار شبکه کلمه در شرح این رویداد می گوید که نیروهای امنیتی، وی را در ساعت ۱۰ شب که با موتور در حال رفتن به خانه پدرش بوده است، از پشت سر مورد هدف قرار داده اند؛ پس از شلیک ماموران به وی، میلاد در همان منطقه جان باخته است؛ این درحالی بوده که وی از معترضان نبوده و در اعتراضات هم مشارکت نداشته است.

به گفته این منبع، پس از ورود اعضای هيئت مذهبی به بيمارستان، نیروهای امنیتی متوجه می شوند که میلاد استادهاشم اهل هئیت بوده و سه روز پیش نیز از سفر زیارتی کربلا آمده است؛ برای همین پلیس از این شرایط سوء استفاده و وى را به عنوان یک بسیجی معرفی کرده و اتهام کشته شدن او را نیز به معترضان نسبت دادند.

در همین حال گزارش شده که نیروهای امنیتی خانواده میلاد استادهاشم را هم تهدید کرده اند که با هیچ رسانه خارجی صحبت نکنند .

گفتنی است که اتهام کشتن میلاد استاد هاشم توسط تظاهرکنندگان با گلوله درحالیست که معترضان تهرانی در روزهای اخیر هیچ گونه اسلحه گرمی نداشته اند، بلکه با دست خالی به خیابان آمده بودند؛ ماموران جمهوری اسلامی در روزهای گذشته با اسلحه تعدادی از معترضان را کشته و زخمی کرده اند.

دکمه بازگشت به بالا