اخباراهل سنت

مولانا مطهری: اهل‌سنت ایران هنوز به خواسته‌های مشروع و قانونی خود نرسیده ‌است!

شبکه کلمه/ مولانا حبیب‌الرحمان مطهری، مدیر حوزه علمیه احناف خواف و یکی از علمای سرشناس و تاثیرگذار اهل‌سنت ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با «سنی‌آنلاین» اعلام کرد که «اهل‌سنت هنوز به خواسته‌های مشروع و قانونی خود نرسیده است.»

عضو مجمع فقهی اهل‌سنت ایران با اشاره به وعده های دولت رییسی گفت: اکنون یک سال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد، متأسفانه آن انتظارات و خواسته‌ها و قول‌هایی که در روزهای تبلیغات انتخاباتی به اهل‌سنت داده می‌شد، برآورده و عملی نشده‌اند.

مولانا مطهری با اشاره به خواسته‌های مشروع و قانونی اهل‌سنت از دولت سیزدهم، گفت: اهل‌سنت از دولت سیزدهم انتظار دارد که به نخبگان و فرهیختگان‌شان اعتماد کند و از آنان در وزارتخانه‌ها و ادارات مختلف به‌عنوان سفیر، وزیر، استاندار و فرماندار کار بگیرد. شاید در استان سیستان‌وبلوچستان از اهل‌سنت فرماندار باشد، اما در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی که تعداد زیادی از اهل‌سنت در آنجا زندگی می‌کنند، هنوز هیچ تغییر ملموسی مشاهده نشده است. ما دلهره داریم که آن‌دسته از اهل‌سنتی که در بعضی از مناطق در ادارات و شرکت‌ها مشغول به کار هستند نیز برکنار و اخراج شوند.

دکمه بازگشت به بالا