اخبارتازه‌های سیاسی

اعلام حمایت کروبی از بیانیه موسوی: آقايان به جاى توهين به آقای موسوى، پاسخ دهند!

شبکه کلمه/ مهدی کروبی از رهبران محصور جنبش سبز گفته: آقايان به جاى توهين به آقاي موسوى بايد به موارد مطرح شده در نامه ايشان پاسخ دهند.

آقای کروبی در گفتگوی تلفنی با فرزند خود ضمن تمجید از میرحسین موسوی تاکید کرده است:« ايشان با توجه به تجربه و شناختى كه از نظام دارد از دغدغه هايى صحبت كرده كه ريشه بخش مهمّى از مشكلات امروز كشور است».

اشاره مهدی کروبی به سه محور اصلی متن اخیر مهندس موسوی در انتقاد از دخالت های نظامی جمهوری اسلامی در سوریه، سرکوب شهروندان معترض در بحبوحه جنبش سبز و سکوت حاکمیت درباره مساله مناقشه برانگیز جانشینی مجتبی خامنه ای و بازگشت سلطنت طلبی در شکل اسلامی آن است.

میر حسین موسوی در متن خود که مقدمه ای بر ترجمه عربی بیانیه های جنبش سبز است نوشته بود:« زبان‌شان لال! مگر سلسله‌های ۲۵۰۰ ساله بازگشته‌اند که فرزندی پس از پدرش به حکومت برسد؟».
این رهبر محصور جنبش سبز سکوت در برابر شایعه جانشینی آقازاده علی خامنه ای را شک برانگیز دانسته و در متن خود تاکید کرده بود:«سیزده سال است که اخبار این توطئه شنیده می‌شود. اگر به راستی در پی آن نیستند چرا یک بار چنین نیتی را تکذیب نمی‌کنند؟».

دکمه بازگشت به بالا