اخبارتازه‌های سیاسی

محمد باقری: میر حسین موسوی برای نظام، سنگ‌اندازی می کرد!

شبکه کلمه/ محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران درباره بیانیه اخیر میرحسین موسوی گفت: او در برهه‌ای از زمان که مسئولیت داشت برای نظام سنگ‌اندازی و چوب لای چرخ کرد و حتی با عبارات سخیف شهیدان را یاد کرد.

آقای باقری در نشست خبری صبح امروز مدعی شد: این سخنان موسوی هیچ ارزشی برای مردم ما ندارد و او با این کارش تنها جایگاه خودش را نزد مردم خراب‌تر می‌کند.

میر حسین موسوی سیاستمدار اصلاح‌طلبی است که پس از اعتراضات جنبش سبز، از اوایل اسفند ۸۹ تاکنون در حبس خانگی بسر میبرد.

میرحسین موسوی به تازگی در مقدمه‌ی کتابی، نسبت به جانشینی موروثی رهبری هشدار داده و در مورد حسین همدانی که از سازماندهی “اراذل و اوباش” برای سرکوب اعتراضات ۸۸ سخن گفته بود نوشته است: «سزای آن سردار بی‌افتخاری که به این جنایت اعتراف و مباهات کرد چه بود، جز آنکه جانش در غربت به قربانی مستبدی دیگر تلف شود».

پیش از محمد باقری، حسین سلامی نیز با طرح این ادعا که نام و یاد همدانی به ملت ایران قوت و قدرت می دهد، به ضرب المثل ” عدو سبب خیر شود، اگر خدا خواهد.” اشاره و خاطر نشان ساخت: در ماجرای اخیر شاهد مصداق این ضرب المثل بودیم و عناصر مطالبه گر انقلاب که ضربات بزرگی را به انقلاب از جمله در فتنه سال ۸۸ زدند ، دوباره می خواستند شهید همدانی را ترور کنند.

دکمه بازگشت به بالا