اخبارتازه های اجتماعی

انتقادات گسترده، از نمایش ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران

همزمان با تبلیغات گسترده رسانه‌های حکومتی درباره «مهمانی کیلومتری» به مناسبت «روز غدیر» در تهران، گزارش‌ کاربران شبکه‌های اجتماعی حاکی از ایجاد ترافیک و اختلال جدی در زندگی مردم این شهر است.

پیش از این شهرداری تهران اعلام کرده بود که «هیئت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی»، ۲۷ تیر، از ساعت شش بعدازظهر طی یک مسیر ۱۰ کیلومتری از چهارراه ولی‌عصر تا چهارراه پارک‌وی در این شهر، به اجرای برنامه می‌پردازند و به مردم «خدمات» ارائه کرده و از آنها «پذیرایی» می‌کنند.

این در حالی است که ویدئوها و تصاویری که از ترافیک سنگین در خیابان‌های تهران منتشر شد نشان می‌داد شهروندان ساعت‌ها پشت ترافیک مانده‌ و کلافه شده‌اند.

حتی گزارش‌هایی نیز از ماندن آمبولانس‌ها در ترافیک به علت برگزاری این برنامه و بسته‌ بودن خیابان‌های اصلی منتشر شده و به همین دلیل، شهرداری تهران و علیرضا زاکانی، شهردار این شهر، هدف انتقاد قرار گرفته‌اند.

شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از این برنامه با عنوان «بلبشوی ۱۰ کیلومتری» نام برده و خواستار پاسخگویی شهردار تهران بابت آن چه اتخاذ «تصمیمات اشتباه» در قبال کلان‌شهر تهران با جمعیت زیاد و ترافیک سنگین در شرایط عادی خوانده‌اند، شده‌اند.

دکمه بازگشت به بالا