اخبارورزشی

تجمع هواداران استقلال در حمایت از کاپیتان وریا غفوری و اعتراض به سیاست های سردار سپاهی

به گزارش شبکه کلمه، جمعی از هواداران تیم فوتبال استقلال، امروز (چهارشنبه، ۸ تیر) با تجمع مقابل ساختمان این باشگاه و با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از وریا غفوری، شعارهایی علیه سردار آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال سر دادند.

مصطفی آجورلو نظامی بازنشسته است که فعالیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله نیز در کارنامه خود دارد.

این واکنش در حالیست که روز گذشته پایگاه خبری فوتبالی از قطعی شدن حذف وریا غفوری، کاپیتان محبوب و مردمی تیم فوتبال استقلال از این باشگاه خبر داد.

این پایگاه خبری فوتبالی می گوید که باشگاه استقلال و البته در راس آن آجورلو و همکارانش برنامه‌ای برای صحبت با کاپیتان تیمشان ندارند؛به همین دليل وریا غفوری تصمیم قطعی‌اش را گرفته و از استقلال جدا شد.

گفتنی است که تلاش برای حذف عامدانه وریا غفوری از باشگاه استقلال، موجی از واکنش‌ها و اعتراضات هواداران این تیم و همچنین شهروندان ایرانی را برانگیخته است؛ تا جایی که طی روزهای اخیر هشتگ “وریا تنها نیست” در توییتر فارسی ترند شده است.

این فوتبالیست مردمی در برهه‌های مختلفی از تحولات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی همواره در کنار مردم بوده و به صدای عدالت‌خواهی و حق‌طلبی مردم ایران تبدیل شده است.

دکمه بازگشت به بالا