اخبارتازه‌های سیاسی

هشدار روزنامه اصولگرا نسبت به از بین رفتن اعتماد مردم

به گزارش شبکه کلمه، همزمان با افزایش اعتراضات در کشور، یک روزنامه اصولگرا با انتشار یاداشتی خطاب به دولت انقلابی جمهوری اسلامی، نسبت به از بین رفتن اعتماد مردم هشدار داد.

به گفته روزنامه رسالت چاپ تهران، سرمایه اجتماعی که حاصلی از حسن نیت و اعتماد مردم و همچنین برآمده از رصدهای مستمر آنان است، از دست رفتنی است، لذا باید به خوبی به این نکته توجه داشت که سرمایه اجتماعی مادامی است که اعتماد اجتماعی وجود داشته‌باشد.

این روزنامه اصولگرا نوشت: قریب یک‌سال از روی کارآمدن دولت سیزدهم می‌گذرد. به زعم برخی، دولت اکنون در ماه‌عسل خود قرار دارد. شاید چنین برداشتی آسودگی و انفعالی را برای برخی دولتمردان به همراه آوَرَد، اما دولت انقلابی از لحظه آغاز باید پیشرو باشد.

گفته های این روزنامه در حالیست که به عقیده ناظران، فضای داخلی ایران، به‌خصوص از زمان تشکیل دولت به‌اصطلاح یکپارچه ابراهیم رئیسی، به‌خوبی نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی نه تنها در سطح بین‌المللی، بلکه در سطح داخلی نیز با بحران اعتماد روبه‌رو است.

به گفته منتقدان، ناتوانی دولت در مدیریت اقتصادی، ماجرای «سیسمونی گیت»، نحوه مدیریت فاجعه ریزش برج متروپل در آبادان، نحوه برخورد با خواسته‌های قانونی کارمندان، معلمان، بازنشستگان و سایر اقشار جامعه و همچنین برخورد با روشنفکران، دانشگاهیان، زنان، و عامه مردم نشانه‌های آشکاری از ناتوانی دولت انقلابی رییسی در اداره مطلوب کشور را برملا کرده است.

دکمه بازگشت به بالا