اخبارتازه‌های سیاسی

وزیر ارشاد: سینمای ایران در تضاد با آرمان‌های جمهوری اسلامی است

  به گزارش تارنمای شبکه کلمه، محمد مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد جمهوری اسلامی اذعان کرد که سینمای ایران در تضاد با آرمان‌های جمهوری اسلامی است!

 وی گفت: متاسفانه سینما در کشور ما نه تنها در مسیر آرمان‌های جمهوری اسلامی و تحقق منویات عالی رهبر انقلاب حرکت نمی‌کند، بلکه در تعارض با این آرمانهاست.

 این گفته های وی در مورد سینما در حالیست که تلویزیون که از مجموعه های وابسته به رهبر است نیز به یکی از کانون های فساد در جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

  فساد در سینما و تلویزیون در ماه های اخیر به موضوعی داغ در صفحات مجازی کشور تبدیل شده است؛ این موضوع با اعتراض بسیاری از هنرمندان و بازیگران زن و مرد همراه شده است.

 به گفته منتقدان و آگاهان، مافیا در سینما و تلویزیون، انتخاب بازیگر در مهمانی ها و دورهمی های تهیه کننده ها، پیشنهادهای غیراخلاقی و هزاران گلایه دیگر، حرف هایی هستند که این روزها از زبان بعضی از بازیگران که از صحنه به دور مانده اند و پیشنهاد بازی نداشته اند، شنیده می شود.

 گفتنی است که داستان ابتذال در سینما و تلویزیون ایران بیش از دو دهه است که به موضوع روز تبدیل شده؛ پشت پرده مفسده پیشنهادات بی شرمانه به بازیگران نیز وجه جدید این ابتذال شده است.

دکمه بازگشت به بالا