اخبارورزشی

آیا کاپیتان تیم استقلال قربانی مواضع مردمی‌اش خواهد شد؟ مسئولان عزمی برای تمیدید قراردادش ندارند!

وریا غفوری در پاسخ به این سوال که آیا از سوی مسئولان باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد با او تماسی گرفته شده است، پاسخ داد خیر. او در عین حال گفت: حتی هیچ گونه پالس مثبتی برای تمدید قرارداد دریافت نکرد‌ه‌ام.

کاپیتان مردمی تیم استقلال تاکید کرد: با مصاحبه ای که بعداز بازی آخر لیگ و در جشن قهرمانی داشتم، مبنی براینکه همه جوره آمادگی برای تمدید قرارداد دارم، کمترین انتظارم این بود که باشگاه، شان و احترامی برای من به عنوان کاپیتان تیم قائل می شد.

بسیاری معتقد هستند که دلیل بی مهری مسئولان باشگاه استقلال برای تمدید نکردن قرارداد کاپیتان این تیم، سیاسی و به دلیل مواضع انتقادی وریا غفوری نسبت به جمهوری اسلامی است.

آقای غفوری فوتبالیست مردمی است که اعتقاد دارد، به عنوان یک وظیفه، تا آخر عمر، هرجا که لازم باشد، از مشکات جامعه و مردم حرف خواهد زد.

او همواره نسبت به مشکلات جامعه در شبکه‌های اجتماعی اظهار نظر می کند.

کاپیتان آبی‌پوشان استقلال، از انتقاد به گرانی‌های کمر شکن تا واکنش به سیل سراسری و حمایت همه‌جانبه از دختر آبی موضع گرفته است.

وریا غفوری بعد از مسجل شدن قهرمانی تیمش یکبار دیگر به رخداد‌های اجتماعی، وضعیت معیشت و اعتراض‌های گاه و بیگاه مردم اشاره کرد و گفت: هر زمانی که من درباره مسائل اجتماعی و مدنی صحبت می‌کنم، برای من فوتبال در اولولیت نیست. جایگاهی که قرار گرفته‌ام، باید از آن استفاده کنم. هواداران ما با هزاران بدبختی بلیت را تهیه می‌کنند و ما را تشویق می‌کنند، در نتیجه ما باید زبان آن‌ها باشیم.

دکمه بازگشت به بالا