اخباراقتصادی

پلیس فتا بجای عاملان، افشاکنندگان شیوه بی‌رحمانه معدوم سازی جوجه را دستگیر خواهد کرد!

پلیس فتا اعلام کرده، منتشر کنندگان تصاویر امحای جوجه‌ها و مرغ‌ها را به علت جریحه‌دار کردن احساسات عمومی دستگیر خواهد کرد.

پلیس فضای تولید و تبادل اطلاع در عین حال شناسایی افرادی که در استان‌های اردبیل، قزوین و خراسان رضوی این فیلم‌ها را تهیه کرده‌اند خبر داد.

در ماه اخیر انتشار تصاویر و کلیپ‌های مختلفی از معدوم‌سازی بی رحمانه و زنده‌بگور کردن  دسته جمعی جوجه‌های نر در فضای مجازی منتشر شده که واکنش اقشار مختلفی از شهروندان، اعم از طرفداران محیط زیست، رسانه‌ها و خانواده ها را در پی داشته است.

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس فتا اظهار داشت: متاسفانه در چند وقت اخیر شاهد انتشار تصاویر مختلفی از امحای مرغ و جوجه ها بوده و در یک ماهه اخیر تعداد این فیلم‌ها شدت یافته است.

سرهنگ پاشایی همچنین گفت: در چند روز اخیر بالغ بر ۶ هزار تماس و کامنت با مرکز امداد و فوریت های پلیسی و همچنین پلیس فتا ثبت شده و مردم و فعالین رسانه و محیط زیست خواهان برخورد با امحای جوجه‌ ها و مرغ‌ ها شده اند.

او همچنین از هماهنگی پلیس فتا با دادستانی کشور خبر داد و گفت: پلیس فتا بر اساس جرایم رایانه‌ای مصوب سال ۱۳۸۸ به صورت واحد و مجزا برخورد با تهیه کنندگان و منتشر کنندگان کلیپ‌های امحای جوجه ها و مرغ ها را در دستور کار قرار داده است.

دکمه بازگشت به بالا