اخبارتازه‌های سیاسی

وزیر اطلاعات:دشمن روی سه موضوع متمرکز شده؛ اعتراضات، اقدامات تروریستی و فضای مجازی

اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات گفته: دشمن در مقطع فعلی بر روی سه موضوع متمرکز شده است، اول روی اعتراضات و شرایط اجتماعی ما حساب باز کرده در بحث مطالبات، اعتراضات، تجمعات، اصناف و… با شبکه سازی و سازماندهی برای گسترش آن‌ها تلاش می‌کند.

دوم اقدامات تروریستی که پرچمدار آن رژیم صهیونسیتی است و سومین مورد از طریق فضای مجازی تلاش دارد ذهن‌ها را به ایران اسلامی مخدوش کند.

دیروز علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی نیز در سخنانی به مناسبت سالگرد وفات روح‌الله خمینی بنیانگذار ولایت فقیه با اشاره به اعتراضات مردمی در ایران گفت: مهم‌ترین امید دشمنان برای ضربه زدن به کشور امید بستن به اعتراضات مردمی است.

او هشدار داد که دشمن امیدش به این است که با کار روانی، فعالیت اینترنتی و مزدورپروری مردم را در مقابل نظام قرار دهند.

طی سال‌های اخیر جامعه ايرانی در وضعيت جنبشی قرار داشته و به همين دليل، هر نارضايتی به سرعت تبديل به اعتراضی خیابانی و ضد حکومتی می‌شود.

در آخرین موارد، پس از افزایش قیمت کالاهای اساسی از جمله تخم مرغ و یا فرو ریختن برج متروپل در آبادان، اعتراضاتی خیابانی در نقاط مختلف کشور شکل گرفت که شعارها معترضان علیه نظام، علی خامنه‌ای و رئیسی بودند.

به تازگی شاهزاده رضا پهلوی، ولیعهد سابق ایران در آخرین گفتگویش با شهروندان ایران اظهار کرد: من از نیروهای سیاسی مبارزاتی میخواهم که ایجاد یک سازوکار هماهنگ کننده اعتراضات و فراخوانها را در اولویت قرار دهند.

دکمه بازگشت به بالا