اخبارتازه‌های سیاسی

کشته شدن یکی از ماموران نیروی انتظامی در بلوچستان؛ حمله به چهار مامور نیروی انتظامی در تهران

? شبکه کلمه/ رسانه‌های دولتی در ایران گزارش دادند که «عباس‌ راه‌انجام» یکی از ماموران ارشد نیروی انتظامی استان سیستان وبلوچستان با شلیک افراد ناشناس مسلح، کشته شد.

? در همین ارتباط، خدابخش پکیرشاهی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد، شب گذشته براثر تیراندازی اشرار مسلح سروان «عباس راه‌انجام» از عوامل انتظامی این شهرستان جان باخته و همسرش مجروح شد.

?گفته می شود، سرگرد “راه انجام” به همراه همسرش از ایرانشهر به سمت دلگان در حال تردد بوده که مورد هدف تیراندازی افراد مسلح ناشناس قرار گرفته اند.

? این حمله حوالی ساعت ۲۲ در محور “ایرانشهر به دلگان” ، حد فاصل روستای جبرآباد و با استفاده از سلاح کلاشنکوف رخ داده است.

? از دیگر سو رسانه های رسمی ایران گزارش دادند که، « چهار مامور نیروی انتظامی» در خیابان طالقانی تهران نیز هدف حمله «افراد مسلح» قرار گرفتند.

? در همین حال جام‌جم آنلاین اعلام کرد که یکی از افرادی که در تیراندازی تهران هدف قرار گرفت، جانشین رییس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران بود که برای درمان به بیمارستان‌ منتقل شد.

? در این راستا دادستان تهران اعلام کرد که ضارب حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی دستگیر شد و تحقیقات در خصوص این حادثه در حال انجام است.

?به گفته وی، در این حادثه فردی با سلاح گرم به ماموران انتظامی مستقر در مقابل ساختمان بنیاد شهید اقدام به تیراندازی کرده بود که بر اثر این حادثه ۴ نفر از ماموران نیروی انتظامی مجروح شدند.

?او ادعا کرد که این فرد مجرم روز گذشته نیز ۴ تن از شهروندان شهرستان شهریار را با سلاح گرم به قتل رسانده و متواری بود.

دکمه بازگشت به بالا