اخبارتازه‌های سیاسی

سعید مدنی قبل از بازداشت: جنبش معلمان در صف مقدم جبهه دمکراسی‌خواهی ایستاده

به گزارش وبسایت کلمه، سعید مدنی، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه، بامداد روز گذشته در حالی بازداشت شد که به تازگی او و جمعی از فعالان سیاسی و مدنی دیگر به دیدار خانواده‌های زندانیان جنبش معلمان رفته بودند.

سعید مدنی در دیدار با خانواده‌های رسول بداقی، محمد حبیبی و جعفر ابراهیمی (معلمان در بند) گفته بود: امروز جنبش معلمان از نیروهای موثر در صف مقدم جبهه دمکراسی‌خواهی است.

آقای مدنی در دیدار با خانواده‌های معلمان در بند ادامه داد: در شرایطی که حاکمیت در انبوه بحران‌های خودساخته، اینچنین مردم ایران را در رنج و سختی معیشت و زندگی قرار داده است، تنها راه برون‌رفت از وضعیت کنونی، رشد جنبش‌های اجتماعی و تقویت نیروهایی است که پشتیبان جامعه ایران برای حرکت به سوی دمکراسی و عدالت هستند.

فیروزه صابر، مینو مرتاضی، صدیقه وسمقی، ابوالفضل قدیانی، کیوان صمیمی و احسان شریعتی از دیگر همراهان این دیدار بوده‌اند.

امروز مصطفی نیلی وکیل آقای مدنی نیز اعلام کرده است: ماموران امنیتی، موکلم را بازداشت کرده و سپس با ورود به منزل و تفتیش خانه، وسایل الکترونیک ایشان از جمله، لپ‌تاپ و گوشی و حتی لپ تاپ و هارد کامپیوتر متعلق به همسر ایشان را ضبط و از خانه خارج کرده‌اند.

به گزارش این وبسایت نزدیک به جنبش سبز، سعید مدنی در تماسی با خانواده، اعلام کرده که در بند امنیتی ۲۰۹ بازداشت است و شعبه صادر کننده حکم جلب، شعبه دوم بازپرسی بوده است.

دکمه بازگشت به بالا