اخباراهل سنت

خبر لغو حکم شلاق از طرف مولانا کوهی تایید نشده است

به گزارش شبکه کلمه، خبر منتشر شده درباه لغو حکم شلاق از طرف مولانا کوهی تایید نشده است.

این در حالیست که اخیرا خبری مبنی بر لغو حکم، به تعبیر “رافت اسلامی” در فضای مجازی دست به دست شده است؛ رسانه های وابسته حکومت جمهوری اسلامی نیز به نقل از محامی، خبری مبنی بر لغو حکم شلاق مولانا کوهی منتشر کردند.

در این ارتباط یک منبع آگاه به شبکه کلمه گفته است که این خبر توسط مولانا کوهی تایید نشده است زیرا که از دیروز تلفن مولانا کوهی را نیز قطع کرده اند.

به گفته وی، خانواده مولوی کوهی نیز نسبت به وضعیت وی نگران هستند.

گفتنی است دادگاه ویژه روحانیت برای مولانا کوهی مورخ ۱۴۰۱/۲/۲۰حکم سی ضربه شلاق صادر و ابلاغ نموده است.

در همین حال، ائمه جمعه و جماعات سرباز و راسک در اعتراض به ” پرونده سازی جدید” و حکم “سی ضربه شلاق ” به مولانا فضل الرحمن کوهی اعتراض کردند.

یک منبع آگاه در گفتگو با شبکه کلمه گفته است که :” همه‌ی ائمه جمعه و جماعات سرباز و راسک با حضور در دفتر فرمانداری راسک به پرونده سازی جدید علیه مولانا کوهی واکنش نشان دادند”.

این منبع که نخواست نامش فاش شود افزود:” همه اعضای شورای تامین شهرستان، از جمله فرماندار ، فرمانده سپاه، رئیس اطلاعات، فرمانده نیروهای انتظامی، دادستانی و امام جمعه اهل تشیع راسک، در این جلسه حضور داشتند و قول دادند که تلاش کنند حکم جدید علیه مولانا کوهی لغو شود”.

لازم به ذکر است که دو روز پیش، شبکه جهانی کلمه از “پرونده سازی جدید” علیه مولانا کوهی و ابلاغ حکم “سی ضربه شلاق” به وی به خبر داد، با واکنش اعتراضی شدید علما و جوانان به همراه داشت.

دکمه بازگشت به بالا