اخباراقتصادی

سفره انقلاب؛ پولدارها فلافل باگتی، بی پول ها فلافل لواشی!

وبسايت اقتصاد آنلاین از دو برابر شدن قیمت نان باگت خبر داد و نوشت: با دو برابر شدن قیمت نان باگت، برخی از اغذیه فروشان دست به تغییر نوع نان مصرفی برای تهیه ساندویچ‌ها زده‌اند تا امکان ادامه کار داشته باشند و از تعطیلی واحد صنفی خود جلوگیری کنند.

محمد از جمله این واحدها است که حالا به جای نان باگت از نان لواش برای تهیه ساندویچ‌ها استفاده می‌کند.

وی که در یکی از مناطق پایین شهر اغذیه فروشی دارد وعمده فروش واحد صنفیش ساندویچ فلافل است، گفت: در چند روز بعد از گران شدن نان باگت و افزایش قیمت ساندویچ‌ها، شاهد کاهش مشتریان بودیم و بسیاری پس از شنیدن قیمت‌های جدید از خرید منصرف می‌شدند.

محمد ادامه داد: راه دیگری برای تعدیل قیمت نداشتم جز اینکه نان باگت را با نان ارزان‌تر جایگزین کنیم که در حال حاضر از لواش استفاده می کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که مشتریان معترض استفاده از نان لواش به جای باگت نمی‌شوند، اظهار کرد: از مشتری می‌پرسیم ساندویچ خود را با نان باگت می‌خواهد یا لواش و قیمت هر کدام را هم می گوییم، اکثر مشتریان با شنیدن اختلاف قیمت، ساندویچ با نان لواش را انتخاب می کنند.

محمد از این موضع ابراز نگرانی که با افزایش قیمت نان‌های سنتی حفظ مشتری بسیار سخت شود و شرایط برای ادامه کار برای وی و هم صنفیانش وجود نداشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا