اخبارتازه‌های سیاسی

حجم افتضاح و گند و کثافت ‎سیسمونی گیت بالاست

شبکه کلمه/ وحید اشتری در توییتی از حامیان قالیباف انتقاد کرد و نوشت: ‏در مراسم احیای دانشگاه شریف، حجت الاسلام ‎قاسمیان عدالتخواهان را “سگهای هار بی قلاده” و “آمد نیوز داخلی” خوانده است.

این حجم از عصبانیت برای چنین آدم اهل فضلی بعید است ولی حجم افتضاح و گند و کثافت ‎سیسمونی گیت به قدری بالاست که جز با فحاشی به عدالتخواهان موضع دیگری نمی‌توان گرفت.

این واکنش در حالیست که هفته گذشته تصاویری از همسر، دختر و داماد محمدباقر قالیباف به ترکیه، به صورت یک رشته توییت از سوی یک فعال اصولگرا منتشر شد که این افراد را در حال بازگشت از ترکیه با بار فراوان در فرودگاه تهران نشان می‌داد. به دنبال بالا گرفتن انتقادها از این سفر، رسانه‌های ایران نیز محتوای این توییت‌ها را منتشر کردند.

داستان سفر خانواده رئیس مجلس شورای اسلامی به ترکیه توسط جوانی ۳۲ساله بانام وحید اشتری افشا شد؛ کسی که قریب به چند سال است در صدر افشای فسادها، زمین‌خواری‌ها و سیاست‌های غلطی همچون سربازی اجباری قرار گرفته است.

لازم به اشاره است که نام محمد باقر قالیباف تاکنون چندین بار در پرونده‌های فساد مالی به عنوان متهم اصلی یا یکی از متهمان اصلی اعلام و برجسته شده است.

از جمله یکی از پر سر و صداترین این پرونده ها، در بهمن ماه سال گذشته یک فایل صوتی ۵۰ دقیقه‌ای از جلسه فرماندهان سپاه بود که در آن، صادق ذوالقدرنیا، معاون سابق اقتصادی و سازندگی سپاه پاسداران، قالیباف را به دست داشتن در یک فساد ”هشت هزار میلیارد تومانی” در بنیاد تعاون سپاه متهم کرده بود.

از دیگر سو، گزارش‌های زیادی از تخلف‌ها، پول‌های گم شده و فسادهای شهرداری تهران در زمان مدیریت محمدباقر قالیباف منتشر شده است.

این تخلفات در حالیست که تاکنون پای محمدباقر قالیباف، به دادگاه نرسیده است.

دکمه بازگشت به بالا