اخبارتازه‌های سیاسی

نظر مردم یک درصد هم برای حاکمیت اهمیت ندارد

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مختلف مجلس می گوید: شما با یک نظرسنجی کوچک متوجه خواهید شد که دیگر یک درصد هم نظر مردم برای حاکمیت اهمیتی ندارد. در تمامی جهات حاکمیت بی توجهی به خواست و نظر مردم دیده می‌شود. اقدامات قوای سه گانه نشان می دهد که این جماعت اصلاً نیازی به رای مردم ندارند. بنده از یکی از همین آقایان پرسیدم که چرا پارک به این زیبایی را زنانه-مردانه کردید او پاسخ داد چون کسی اعتراضی نمی‌کند.

آقای جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفتگو با سایت دیدبان ایران ادامه داد: سوالی که من دارم این است که بالفرض ما اعتراض هم کردیم اصلاً کسی به اعتراض و خواسته ما اهمیتی می‌دهد؟! الان کی از مردم نظر می‌خواهد؟! زلنسکی رئیس جمهور اوکراین با وجود شرایط وخیم جنگی تصمیمات مهم کشور را به رفراندوم می‌گذارد! این یعنی این کشور در هر وضعیتی خواست و نظر مردم‌ برایش در اولویت است. مردم ایران به‌دلیل رفتارهای حاکمیت به یک حالت سِرشدگی رسیده‌اند. دیگر هیچ چیزی برای هیچکس مهم نیست. شما نگاه کنید هر روز قیمت گوشت و مرغ بالا می‌رود، قیمت لبنیات لحظه‌ای افزایش می‌یابد. همه این‌ها نشانه این است که ما دموکراسی نداریم، تنه نظرات استصوابی قطورتر شده و هر روز شاهد افزایش آمار مهاجرت نخبگان هستیم. نخبگان از کشور خارج شده اما بی‌سوادها و پخمه‌گان بر سرکارند.

رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به موضوع سیسمونی گیت قالیباف گفت: مگر فقط مشکل قالیباف است؟! هزاران قالیباف در کشور وجود دارند. قالیباف هم چون بارش زیاد بود تا این اندازه رسانه‌ای شد اگر زیاد نبود که راحت می‌رفتند و کسی هم خبردار نمی‌شد. فکر می‌کنید چرا بقیه مسئولین سکوت کردند؟ چون خودشان هم همینطوری هستند چون این جماعت لاکچری زندگی کردن را دوست دارند. اشرافی‌گری در حاکمیت ایران نهادینه شده است.

آقای ایمن‌آبادی که از از جانبازان جنگ ایران و عراق است ادامه داد: تحمل شنیدن انتقاد را هم ندارند؛ هر مخالفی را سریعاً حذف می‌کنند! ۸۰ نفر را در انتخابات مجلس یازدهم با تهمت های بی پایه و اساس حذف کردند.

او سپس با انتقاد از رئیس دولت سیزدم گفت: آقای رئیسی این همه وعده دروغ داد و شرایط زندگی مردم را غیرقابل تحمل کرد از مردم عذرخواهی کرد؟!.

لازم به ذکر است: آقای جعفرزاده ایمن‌آبادی که سابقه مشاور معاون رئیس‌جمهور را در کارنامه خود دارد، در انتخابات مجلس یازدهم شرکت کرد که به دلیل عدم التزام به اسلام رد صلاحیت شد.

دکمه بازگشت به بالا