اخبارتازه‌های سیاسی

روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد، خواستار استعفای قالیباف شد!

شبکه کلمه/ همزمان با بالاگرفتن انتقادها از قالیباف، روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد خواستار استعفای وی، به دلیل حواشی سفر خانواده اش به #ترکیه شد.

از دیگر سو، روزنامه اصولگرای جوان نیز در واکنش به حواشی سفر خانواده قالیباف به ترکیه نوشت: قالیباف باید چشمانش را بیشتر باز کند. انگار همیشه حواسش نیست، نه به خانه، نه به دوستان ظاهری، نه به دشمنان واقعی.

این روزنامه می نویسد: قالیباف دو سو را باید بیشتر مراقب باشد؛ یک سو خانه و اهل بیت اوست، سوی دیگر پشت پرده درز اطلاعات خصوصی سفر این اهل بیت. آیا عبرت خواهد گرفت؟

لازم به اشاره است که دوروزپیش، وحید اشتری، فعال رسانه‌ای در یک رشته توییت نوشت: «در پی انتشار چند عکس از یک خانواده که روز سه‌شنبه از استانبول به همراه حجم بالای بار وارد فرودگاه امام خمینی تهران شده بودند، مشخص شد آن‌ها زهرا مشیر و مریم قالیباف همسر و دختر قالیباف و امیررضا بحیرایی داماد او هستند که برای خرید سیسمونی به ترکیه سفر کرده بودند.» انتشار این خبر موجی از واکنش‌ها را در شبکه‌های مجازی به دنبال داشت به طوری که قالیباف و سیسمونی، ترند توییتر شد.

در همین حال عباس عبدی، روزنامه نگار و فعال مدنی در صفحه توییتری خود عنوان کرده: «شاید اصل ماجرای سیسمونی خریدن از استانبول مهم باشد، ولی مسأله بسیار مهمتر، تناقضات رفتاری مسئولین است که ادعاهای آشکار آنان در نقطه مقابل این واقعیات است. این دوگانگی‌ها محدود به این مورد کوچک که افشا شده نیست. تقریبا همه عرصه حیات سیاسی و اجتماعی را تخریب کرده است.»

دکمه بازگشت به بالا