اخبارتازه‌های سیاسی

روزنامه جوان: آقای رئیس‌جمهور! گرانی‌ها را در مدیریت همکاران‌تان جست‌و‌جو کنید

روزنامه اصولگرای جوان در انتقاد از سخنان ابراهیم رئیسی در مورد  شناسایی پشت پرده گرانی‌ها نوشت: «آقای رئیسی! گرانی‌ها پشت‌پرده ندارد، هرچه هست آن را در مدیریت همکاران‌تان در دولت جست‌و‌جو کنید».

این روزنامه با اشاره به یکدست شدن دولت سیزدهم و چند برابر شدن انتظارها نوشت:  دولت اگر به پشت‌پرده باور دارد، پوست مافیای پشت‌پرده را غلفتی از جا بکند و روی بام رسوایی بیندازد و مرده مافیا را در برق آفتاب ر‌ها کند تا عبرت دیگران شود.

جوان خطاب به رئیس جمهور ادامه میدهد: وقتی صنعت انحصاری خودروسازی دولتی فقط نظاره‌گر است و بازار یک شبه ۴۰میلیون روی ارابه مرگ می‌گذارد، آن وقت جمله سرد و بی‌روح و ناامیدکننده «پشت‌پرده گرانی‌ها را بررسی کنید»، کمر چشم‌انتظاران دولت را خم می‌کند. اینکه دولت مانع سختی برای پشت‌پرده‌ها و امیدی برای حل مشکلات و غلبه بر مافیا باشد، کف انتظار از یک دولت متعهد و مسئول است.

این روزنامه سپس با اشاره به وجود مافیا در حوزه‌های گونانگون می نویسد: فقط در یک روز این خبر‌ها را در کانال‌های خبری می‌توان خواند: «دام تولید داخل زیادتر از نیاز است، ولی مافیای گوشت اجازه ارزان‌شدن نمی‌دهد»، «مافیای خودرو مانع پیشرفت این صنعت است»، «مافیای دارو اجازه نمی‌دهد یارانه به دست بیمار برسد». حتی دیروز کسی از «مافیای دانش‌بنیان‌ها» یاد کرده بود! بقیه انواع مافیا‌ها که مثل نقل‌و‌نبات در دهان مردم و کارشناسان است: مافیای سیب‌زمینی، مافیای گوجه، فرنگی‌جات، میوه، شکر، روغن‌نباتی، موز.

روزنامه اصولگرا ادامه میدهد: همین که ما می‌گوییم مافیای کنکور، مافیای تعلیم‌وتربیت، مافیای کتاب‌های درسی، مافیای آموزشگاه‌ها، این‌ها یعنی یک پشت‌پرده. اما این پشت‌پرده در همه جا هست و اتفاقاً وصل کامل به مدیران دولتی است. هیچ مافیایی بدون نفوذ در بدنه دولت‌ها موفق نبوده است.

دکمه بازگشت به بالا