اخباراقتصادی

نامه اعتراضی مالباختگان کلاهبرداری کیشکور خودرو

مالباختگان کلاهبرداری کیشکور خودرو خواستار رسیدگی فوری به پرونده خود و رد مال شدند .

به گزارش شبکه جهانی کلمه، مالباختگان پرونده کلاهبرداری موسوم به “کیشکور خودرو” در استانه سفر محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه به استان سیستان و بلوچستان، در نامه ای به وی، خواستار “رسیدگی هر چه زودتر پرونده و رد اموال ربوده شده توسط “میر محمدی” بازنشسته سپاه شدند.

مالباختگان کیشکور خودرو در سال‌های گذشته بارها نسبت به عدم رسیدگی به پرونده مذکور توسط مسئولین قضائی در شهرهای مختلف جنوب بلوچستان، دست به تجمع اعتراضی زده‌اند.

یکی از مالباختگان در گفتگو با شبکه جهانی گفته است که:” مالباختگان بلوچ حتی از طرف قوه قضائیه مورد تبعیض هستند، زیرا اموال شاکیان و مالباختگان استان‌هایی تهران و گلستان که از طرف میرمحمدی متضرر شده اند، پرداخت شده است”.

این منبع که نخواست نامش فاش شود، افزود:” تنها به علت اینکه ما بلوچ و اهل سنت هستیم قوه قضائیه توجهی به پرونده مالباختگان استان ندارد”.

این منبع ادامه داد :” امیدواریم با سفر حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه به استان سیستان و بلوچستان این پرونده مجددا در جریان افتاده و مسئولین با رسیدگی به آن، اموال مال باختگان را برگردانند”.

لازم بذکر است که در سال ۱۳۹۵ در جنوب بلوچستان، یک کلاهبردار به نام میر محمدی که بازنشسته سپاه بود با عنوان تحویل کوتاه ‌مدت خودروهای سواری ایرانی بدون هیچ‌ محدودیتی و تحویل ۴۵ روزه، از هزاران نفر از قشر کم بضاعت و متوسط جامعه، صدها میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.

دکمه بازگشت به بالا