اخبارتازه‌های سیاسی

چه کسانی سایت خامنه ای را در زمان پرستوی اسرائيلى اداره مى کردند؟

شبکه کلمه/ گزارش های منتشر شده درباره نفوذ عامل موساد در ارگان‌ وابسته به بیت رهبری نشان مى دهد كه فعاليت وى در زمان حمیدرضا مقدم‌فر، جزو معاونین دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای بود و کمیل خجسته برادرزاده همسر خامنه‌ای نیز از مسئولان وب‌سایت وى بود.

افشاى خبر نفوذ پرستوی اسرائيلى در ساختار نزديک به بیت رهبر ایران در حالیست که محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور سابق این کشور، نیز اعلام کرده بود که حسن خجسته، پدر کمیل، «به مدت دو هفته، به اتفاق خانواده‌اش، مهمان یک شرکت اسرائیلی در هند بوده است و قرار می‌شود در سفر بعدی، از طریق ترکیه به تل‌آویو برود.»

آقای احمدی نژاد مدعی شده بود که وی از این سفر جلوگیری کرده و سپس خجسته از ریاست رادیو عزل شده است.

لازم به اشاره است که گزارش های منتشر شده درباره نفوذ عامل موساد در ارگان‌ وابسته به بیت رهبری، بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داخل و خارج از کشور داشته است.

 این گزارش فاش ساخته بود که کاترین پرز شکدم، تحلیلگر #اسرائیلی که پیش‌تر با ستایش از مذهب تشیع و راهپیمایی اربعین، خود را «تحول‌یافته» خوانده و به تدریج به ستون‌نویس ثابت وبسایت خامنه‌‌ای و خبرگزاری سپاه تبدیل شده بود، چندی پیش در تایمز اسراییل یادداشتی نوشته که نشان از نفوذ او در سطح بالای نظام در سالهای گذشته دارد.

آنگونه که کانال تلگرامی رسانه ثلث نوشته، این تحلیلگر یهودی اخیرا در یک مطلب مفصل در وبسایت تایمز اسرائیل اقدام به روایت گفتگو و مصاحبه خود با ابراهیم رئیسی، نامزد وقت انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ کرد. او این گفتگو را در حالی انجام داد که رئیسی برای سفر انتخاباتی در رشت حضور داشت.

شکدم در این یادداشت که برای بلاگ تایمز اسرائیل نوشته، اعتراف کرده که تمامی این اقدامات و فعالیت‌های خود را در جهت نفوذ علیه ایران انجام داده است. او در این نوشته شرح داده که چطور نیت و انگیزه اصلی خود را در این روابط و اقدامات‌ حفظ کرده و چگونه توانسته اعتماد مقامات و مسئولین ایرانی را جلب نماید.

دکمه بازگشت به بالا