اخبارتازه‌های سیاسی

رسوایی دیگر برای نهادهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی؛ نفوذ عامل موساد در ارگان‌ وابسته به بیت رهبری!

شبکه کلمه/ گزارش های منتشر شده درباره نفوذ عامل موساد در ارگان‌ وابسته به بیت رهبری، بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داخل و خارج از کشور داشته است.

 این گزارش می گوید که کاترین پرز شکدم، تحلیلگر #اسرائیلی که پیش‌تر با ستایش از مذهب تشیع و راهپیمایی اربعین، خود را «تحول‌یافته» خوانده و به تدریج به ستون‌نویس ثابت وبسایت خامنه‌‌ای و خبرگزاری سپاه تبدیل شده بود، چندی پیش در تایمز اسراییل یادداشتی نوشته که نشان از نفوذ او در سطح بالای نظام در سالهای گذشته دارد.

 این خبر در حالیست که وی در آذرماه در یادداشتی در روزنامه تایمز اسرائیل از نفوذی بودن خود در ایران پرده برداشت در وبسایت علی خامنه‌ای ۱۸ یادداشت منتشر کرده بود.

 رسوایی به آنجا رسید که مقالات این تحلیلگر اسرائیلی در وبسایت علی خامنه‌ای هم‌اکنون به کلی پاک شده‌است؛ اما تصاویر منتشر شده و همچنین مراجعه به سایت آرشیو جهانی وب، در ۱۸ رکورد به نام او در وبسایت خامنه‌ای.آ‌ی‌آر حقایق را بازگو می کند.

 این عامل نفوذی با پرس تی وی، خبرگزاری تسنیم و تهران‌‌تایمز نیز همکاری داشته و سال ۹۶ با ابراهیم رئیسی نیز مصاحبه کرده بود.

 لازم به اشاره است که این تحلیلگر اسرائیلی پیش از شروع همکاری با سایت خامنه‌ای نیز با اتاق‌های فکر وابسته به دولت اسرائیل همکاری می‌کرد، اما با این حال توانسته بود اعتماد مقامات جمهوری اسلامی را به دست بیاورد.

دکمه بازگشت به بالا