اخبارتازه های اجتماعی

از تهمت رائفی‌پور به قربانیان خفاش شب تا حق شکایت از او!

چندی پیش علی اکبر رائفی پور از تئوریسین‌های اصولگرای جمهوری اسلامی، در توییتی در مورد ماجرای “خفاش شب” نوشت: “خفاش شب بهانه‌ای بود برای اینکه فاحشه‌هایی که به تنهایی کار می‌کردند بترسند و مجبور شوند تحت نظر اصطلاحاً خانم رئیس‌های زیر نظر شبکه نفوذ فعالیت کنند! خفاش شب یک مرتبه هم فراری داده شده اما در گشت بسیج مجدد دستگیر شد”

این اتهامات به قربانیان “خفاش شب” درحالی مطرح می شود که هیچ سند و مدرکی وجود ندارد که نشان دهد، قربانیان این قاتل زنجیره‌ای، زنان تن‌فروش بوده‌ باشند.

عبدالصمد خرمشاهی یک وکیل جنایی در مورد این توییت رائفی پور به انصاف نیوز گفته است: این توییت مطابق قانون جنبه‌ی توهین و افترا دارد و خانواده قربانیان می‌توانند شکایت کنند.

غلامرضا خوش‌رو معروف به خفاش شب یا خفاش شب های تهران از معروف‌ترین قاتلان زنجیره‌ای ایرانی است..

او قتل‌های زنجیره‌ای خود را که همراه با سرقت و تجاوز جنسی بود از سال ۱۳۷۱ در تهران آغاز کرد. یک‌بار در سال ۷۱ دستگیر شد ولی بگونه‌ای مشکوک، از چنگ مأموران گریخت و در بار دوم در سال ۱۳۷۶ دستگیر و به اتهام ۹ فقره قتل اعدام شد. البته وی در دادگاه تنها به یک مورد سرقت ماشین و تقسیم اموال مسروقه اقرار کرد و قتل‌ها را کار شخصی به نام حمید رسولی می‌دانست؛ فردی که به گفته خفاش شب جای مشخصی برای زندگی نداشت و باید او را برای پیدا کردنش آزاد می کردند.
خفاش شب گردن و دست قربانیانش را می برید، جسدشان را می سوزاند، آنها را خفه می کرد و با چاقو سینه و گردنشان را هدف قرار میداد.

دکمه بازگشت به بالا