اخبارتازه‌های سیاسی

اذعان فارس به اصالت فایل صوتی محرمانه منتسب به محمد علی جعفری

 اذعان فارس به اصالت فایل صوتی محرمانه منتسب به محمد علی جعفری

شبکه کلمه/ خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه ایران، اصالت فایل صوتی منتسب به محمد علی جعفری، فرمانده پیشین سپاه، را تایید کرد.

 این خبر در حالیست که رادیو فردا فایلی را از جلسه محرمانه فرماندهان سپاه پاسداران منتشر کرده که فاش می سازد اعضای ارشد این نهاد نظامی، از قاسم سلیمانی تا قالیباف، درگیر فسادهای هزاران میلیاردی هستند.

 این رسانه فارسی زبان خارج از کشور به یک فایل صوتی حدود ۵۰ دقیقه‌ای دست یافته که بخش اعظم آن به نشست محرمانه و گفت‌وگوی محمدعلی یا عزیز جعفری، فرمانده پیشین سپاه پاسداران و صادق یا میرزا‌حسن ذوالقدرنیا، معاون وقت اقتصادی و سازندگی سپاه پاسداران در سال ۱۳۹۷ درباره فساد نیروهای مرتبط با نیروی قدس سپاه، بنیاد تعاون سپاه و شهرداری تهران اختصاص دارد.

 لازم به اشاره است که در این فایل صوتی از جمله به نقش مستقیم محمدباقر قالیباف، فرمانده سابق نیروی انتظامی، شهردار وقت تهران و رئيس فعلی مجلس، قاسم سلیمانی، فرمانده وقت نیروی قدس سپاه، جمال‌الدین آبرومند، معاون وقت هماهنگ‌کننده سپاه و حسین طائب، رئيس سازمان اطلاعات سپاه در پرونده‌های فساد مالی گسترده اشاره شده است.

 در پیوند با این خبر، محمود عباس‌زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در واکنش به فایل صوتی افشا شده از محمدعلی جعفری، فرمانده وقت سپاه پاسداران درباره فساد در بنیاد تعاون سپاه گفت. « باید بپذیریم که نفوذ اتفاق افتاده و این واقعیت تلخی است.»

دکمه بازگشت به بالا