اخبارتازه‌های سیاسی

ادعای جدید سپاه؛ آمریکایی‌ها به دنبال تزریق ژن شیعیان به سربازان شان!

  شبکه کلمه/ احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه تهران، شامگاه پنجشنبه ، در اظهاراتی عجیب مدعی شد که آمریکایی‌ها می‌گویند شیعیان ژنی دارند که باید آن را به سربازان خود تزریق کنیم تا شجاع شوند!

 او افزود: در مردم ایران «ژن امام حسین، حضرت ابوالفضل و حضرت زینب» وجود دارد و این فرهنگ باعث شده تا از هیچ دشمنی هراسی به دل راه ندهند!

  وی  در بخشی دیگر از سخنانش نیز ادعا کرد، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام دشمنی‌های که در طول تاریخ اسلام علیه امت روا داشته شده بود، به مقابله با ایران اسلامی آمد.

 او گفت: دشمن به دنبال ولایت، عمود خیمه اسلام بود ولی جوانان و شهیدانی همچون شهید فهمیده و شهید حججی که حتی امام راحل را درک نکرده بودند، پای خیمه امت ایستادند و محکم‌تر از فولاد از حریم ولایت حراست کردند.

این سخنان در حالیست که به تازگی، ابوشریف، اولین فرمانده سپاه در گفتگو با روزنامه شرق از تلاش و برنامه ریزی جمهوری اسلامی برای سیطره  بر جهان اسلام تحت نظر ولایت فقیه خبر داد.

وی ادعا کرد: به اعتقاد من نظریه ولایت ‌فقیه ادامه ولایت رسول‌الله (ص) بر امت اسلامی و جهان بشریت است و بر این اساس با تماس با علمای اهل سنت و حضور در مساجد و محافل آنان توانستیم موفقیت‌هایی در جلب نظر آنان به نظریه ولایت فقیه حاصل کنیم

دکمه بازگشت به بالا