اخبارتازه‌های سیاسی

انتقاد تند روزنامه نزدیک به دولت از هشدار احمدی نژاد درباره معامله ایران توسط روسیه، آمریکا و انگلیس

به گزارش سایت دولت بهار، احمدی نژاد هفته گذشته به کشورهای قدرتمند شرق و غرب نسبت به انجام هرگونه معامله کثیف بر سر ایران با اوکراین هشدار داد و گفت: خیال نکنید که دولت و حاکمیت ایران ضعیف شده است و هر کاری دلتان بخواهد می توانید انجام دهید.

او مدعی شد که روسیه با آمریکا روی ایران و اوکراین با هم معامله کرده اند. به این معنا که روسیه، اوکراین را مورد حمله قرار دهد و آن طرف هم اجازه داشته باشد به سمت ایران بیاید اما از این کار پشیمان خواهند شد.

این صحبت‌های احمدی نژاد، انتقاد تند روزنامه دولتی ایران را در پی داشت.

این روزنامه نوشت: آقای احمدی‌نژاد به دنبال تحقق منافع چه کسانی است و این پیروزی ناشی از ترساندن ملت ایران را به چه کسانی هدیه می‌دهد؟ آقای احمدی‌نژاد از کجا اطلاع دقیق می‌گیرد؟

سپس سایت دولت بهار در واکنش به روزنامه ایران نوشت: درحالی که احمدی‌نژاد درباره معامله روسیه با آمریکا و انگلیس بر سر اوکراین و ایران هشدار داده و اعلام خطر کرده است، روزنامه ایران در یادداشتی به قلم مصطفی عیوضی، دبیر سرویس سیاسی، این خبر را تکذیب کرده و آن را غلط و ساختگی دانسته است!

این رسانه نزدیک به رئیس دولت‌های نهم و دهم همچنین یادآوری کرد: “قاعدتاً اگر قرار به تکذیب هم باشد، سخنگویان روسیه، آمریکا و انگلیس باید دست به کار شوند؛ به روزنامه دولت چه ربطی دارد که به نمایندگی از سه کشور یادشده تکذیبیه منتشر می‌کند!؟”

پیشتر نیز احمدی نژاد با انتقاد از قراردادهای چین و روسیه گفته بود: هرگونه قرارداد پنهان از چشم ملت به زیان کشور و ملت است.

دکمه بازگشت به بالا