اخبارسیاسی

مهندس حشمت الله طبرزدی: وحید بهشتی یکی از صادق ترین و مردمی ترین چهره های مبارز است

به گزارش شبکه جهانی کلمه، مهندس حشمت الله طبرزدی دبیرکل جبهه دموکراتیک ایران درباره اتهامات کذب معاون پیشین سعید امامی علیه وحید بهشتی، مدیر رسانه “در تی وی”، بیانیه صادر نمود و آن را سناریو سازی نیروهای امنیتی قلمداد کرد.

وی با طرح این سوال که آیا سناریوی روح اله زم تکرار می شود؟، در این بیانیه نوشت: از همه ی مبارزین و زندانیان سیاسی میخواهم هوشیار باشید و به چنین عناصر فرصت طلب و احیانا هدایت شده توسط نیروهای بدنام اطلاعاتی، فرصت سناریو سازی ندهید.

متن کامل بیانیه «دبیرکل جبهه دموکراتیک ایران» به شرح زیر است:

دفاع از وحید بهشتی مدیر محترم کانال تلگرامی انقلابی «در تی وی» در برابر اتهامات بی اساس معاون پیشین سعید امامی

بدون تردید مهندس وحید بهشتی یکی از صادق ترین، پر تلاش ترین و مردمی ترین چهره های مبارز و انقلابی در شرایط کنونی و در بین کوشندگان راه ازادی، دموکراسی، سکولاریزم و مدارای سیاسی و اجتماعی است.

این شخصیت مبارز و بسیار پر تلاش، کانال تلگرامی «در تی وی» را اداره میکند که پس از کانال «آمد نیوز» روح اله زم، از اثر گذار ترین رسانه های سایبری در نشر اخبار مبارزات مردم ایران برای رهایی از شر ملاهای حاکم بر ایران است.
اخیرا این شخصیت و رسانه اش از سوی یکی از مقامات پیشین وزارت اطلاعات بدنام جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

این مقام پیشین که روزگاری در پست معاونت سعید امامی بود و از کسانی بود که در دهه ی ۶۰ و بنا به گفته ی خودش، زندانیان سیاسی را زیر بازجویی های وحشتناک فنی میبرد، در دوران افشا شدن قتل های زنجیره ای،با رفقای خودش درگیر شد و انها نیز سالیانی او را زندانی کرده و زیر بازجویی فنی بردند به ناگاه، وحید بهشتی را زیر اماج اتهامات بی اساس به همان شیوه ی رفقای خود برد.

این مدیر پیشین اطلاعات که هیچگاه از خدمات خود به دستگاه بدنام اطلاعات نگفت و هیچگاه از جرائم و جنایات پیشین، پوزش خواهی نکرد، با دادن اطلاعات بی پایه و داستان سرایی های عوامانه اما سعی در جلب مخاطب، بازارگرمی و درعین حال، وارد کردن نیش زهراگین خود بر پیکر صادق ترین نیروهای مردمی و ضد رژیم نمود و بر همان عادت مآلوف تربیت شدگان سعید امامی ها، به ما یاد اوری کرد که نیش عقرب نه از ره کین است/ اقتضای طبیعت ش این است.

ایراد اتهامات بی اساس، بدون تشکیل دادگاه صالحه و بدون حضور هیئت منصفه و بدون اینکه به متهم فرصت دفاع داده شود، فقط از کسانی بر می اید که خود را حق مطلق دانسته و مخالف را مستحق هر نوع مجازات می دانند.

اری همواره به مبارزین یاد اور شده ام به هیچ نیروی تربیت شده در سیستم امنیتی رژیم اعتماد نکنید؛خوب و بدش، مثل هم هستند.

وحید بهشتی که بیش و پیش از هر کس دیگر، صدای زندانیان از جمله همین مقام پیشین امنیتی بوده است چرا باید از سوی همین فرد، متهم به همکاری با دستگاه بدنام اطلاعات شود؟ ایا دوباره قرار است سناریوی روح اله زم تکرار شود؟
از همه ی مبارزین و زندانیان سیاسی میخواهم هوشیار باشید و به چنین عناصر فرصت طلب و احیانا هدایت شده توسط نیروهای بدنام اطلاعاتی، فرصت سناریو سازی ندهید. من در دوران زندان، هیچگاه به این فرد اعتماد نکردم و هیچگاه خبر و گزارش درستی از او نشنیدم.

حشمت اله طبرزدی، دبیرکل جبهه دموکراتیک ایران
۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ خورشیدی

دکمه بازگشت به بالا