اخبارتازه های اجتماعی

ساخت سریال «طلاق» ابوالقاسم طالبی به دلیل سرقت تجهیزات سینمایی متوقف شد!

شبکه کلمه/ منابع رسانه ای داخل ایران گزارش دادند که ساخت سریال «طلاق» ابوالقاسم طالبی به دلیل سرقت تجهیزات سینمایی متوقف شد!

گفته می شود که این سرقت که شامل لباس‌های صحنه، وسایل طراحی صحنه، تمامی اکسسوارها و جعبه ابزار بوده، در شب گذشته ۲۹ دی اتفاق افتاده است.

مجری طرح سریال ابوالقاسم طالبی درباره دلارهای تقلبی سرقت رفته می گوید: سارقان هرچه پیدا کردند به سرقت برده‌اند حتی به ۴ چمدان دلارِ تقلبی که کاراکترهای سریال از آن استفاده می‌کردند هم رحم نکردند! البته برای طراحی و چاپ این دلارها هزینه قابل توجهی شده است.

در همین ارتباط خبرگزاری میزان نوشت، ابوالقاسم طالبی، کارگردان مجموعه طلاق و گروهش که این روزها در تهران مشغول کار بودند شب گذشته با سرقت حدود ۸۰۰ میلیون تومان از تجهیزات سینمایی گروه خود مواجه شدند. سرقت این تجهیزات در یک کامیون فوتون در منطقه فلاح تهران، میدان بهاران، خیابان بهاران جنوبی صورت گرفته است.

این گزارش می افزاید: بنا بر منابع موثق ابولقاسم طالبی و گروه مجموعه طلاق در شوک به سر برده و این مجموعه به دلیل نبود تجهیزات کافی فعلا متوقف شده است.

گفتنی است که مجموعه تلویزیون طلاق جدیدترین اثر تلویزیونی ابوالقاسم طالبی است، او قصه‌ای در هم تنیده شده را طراحی و به نگارش در آورده که به مسائل اجتماعی می‌پردازد و در دل قصه‌ها نگاهی به مفاسد اقتصادی نیز شده است.

 تصویربرداری سریال «طلاق» که در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود، علاوه بر تهران در چند کشور خارجی نیز انجام خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا