اخبارتازه‌های سیاسی

ابراز نگرانی خامنه ای از هجمه رسانه ها علیه جمهوری اسلامی

علی خامنه‌ای رهبر رژیم ایران با ابراز نگرانی از بیان حقایق کشور توسط رسانه های مخالف نظام گفت: «برخی این مشکلات را به گونه‌ای بیان می‌کنند که گویی موفقیتی در نظام نبوده است.»

خامنه‌ای روز یکشنبه ۱۹ دی در یک ارتباط مستقیم ویدئویی با جمعی از هوادارانش در قم گفت: “ده‌ها موفقیت در نظام بوده است و باید این موفقیت‌ها را به مردم بگوییم”.

این سخنان علی خامنه‌ای در حالی است که ایران در دهه‌های اخیر با بحران‌ها و مشکلات عمیق متعددی مواجه شده و در عرصه بین‌المللی در انزوا قرار دارد.

رهبر ایران با رد نتایج نظرسنجی‌های مختلف درباره وضعیت ایران مدعی شد که این نظرسنجی‌ها «حقیقت ملت ایران نیست» و «حقیقت ملت ایران» مراسم تشییع جنازه قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران است.

ایران با تدارکات گسترده برای تشییع جنازه سلیمانی تلاش کرد از آن بهره‌برداری تبلیغاتی کند، اما کشته شدن ده‌ها نفر در جریان آن، انتقادهایی را برانگیخت.

همچنین پهره های از جمله: منوچهر بختیاری، پدر پویا بختیاری از کشته‌شدگان اعتراضات آبان‌‌ماه، از «تهدید و ارعاب» خود برای شرکت در این تشییع جنازه خبر داد.

خامنه‌ای از برخورد رژیم با مخالفان و منتقدان سیاسی دفاع کرد و گفت: «برخی هستند که به شکل طبیعی مقابل انقلاب می‌ایستند و نظام هم چاره ای ندارد که در مقابل آن‌ها بایستد.»

خامنه‌ای در خاتمه سخنان خود بار دیگر از عملکرد دولت ابراهیم رئیسی که مورد انتقاد ملت ایران است، دفاع کرد.

دکمه بازگشت به بالا