اخباراهل سنت

پیام تسلیت مولانا گرگیج در پی درگذشت مولوی عبدالعزيز ملازاده

به گزارش شبکه کلمه، مولانا محمدحسین گرگیج از علمای برجسته اهل سنت شمال کشور با انتشار پیامی درگذشت “مولوی عبدالعزيز ملازاده” امام جمعه موقت مسجد جامع نور سراوان و دو تن از همراهان ايشان طی حادثه رانندگي را تسليت گفتند.

عضو مجمع فقهی اهل سنت كشور و مدير دارالعلوم فاروقيه گاليكش استان گلستان در این بیانیه در وصف مولوی ملازاده نوشت: ايشان از علماي جوان، فعال و محبوب آن منطقه به شمار مي رفتند؛ يقينا فقدان و از دست دادن علماء ضایعه بزرگی برای جامعه به شمار می‌رود؛ بارها از مسئولین وزارت راه و شهرسازی، بازسازی جاده‌های مواصلاتی علی الخصوص استان سیستان و بلوچستان که اکثر جاده های آن غیر استاندارد هستند را خواستار شده ام.

در پیوند با این خبر، روز گذشته، شبکه جهانی کلمه گزارش داد، مولوی عبدالعزیز ملازهی از علمای جوان تاثیر گذار بلوچستان به همراه دو نفر ازهمراهانش طی سانحه تصادف به همراه حاج سعید دهبانی و محمد درزاده وفات نمودند.

ایشان امام جمعه موقت مسجد جامع نور سراوان و فرزند مولانا عبدالمجید کنارکی خطیب مشهور بلوچ بود.

براساس گزارش های دریافتی، دو نفر از همراهان ایشان به نام های حاج سعید دهبانی و محمد درزاده نیز در این سانحه دارفانی را وداع گفته‌اند.

لازم به اشاره است که ایشان اخیرا از مواضع مولانا گرگیج حمایت کرده بودند. پیش از این نیز بارها در مورد مشکلات اهل سنت واکنش نشان داده بود.

دکمه بازگشت به بالا