اخباراهل سنتتازه‌های سیاسی

تور امنیتی سپاه برای مولانا گرگیج

 طبق گزارش‌های منتشره، اطلاعات سپاه پس از سخنرانی مولانا گرگیج، برخی از استدلال‌های او را بی احترامی به اهل تشیع عنوان کرده و در حال برنامه ریزی، جهت پرونده سازی  امنیتی برای این روحانی اهل سنت است.

 حتی با آقای گرگیج تماس گرفته شده و به، او در مورد در خطر بودن جانش هشدار داده‌اند.

 مولانا گرگیج روز جمعه گذشته، با بیان چند فاکت تاریخی گفت: «آنان که در حق یاران پیامبر اسلام بدگویی می کنند، بدانند که حضرت عمر، خطبه عقد امام حسین و دختر یزدگرد را خوانده و اگر بنابر ادعای کسی عمر بر حق نباشد، پس این ازدواج نیز اسلامی نبوده است.»

 پس از این گفته‌های مولانا گرگیج، سایبری های سپاه و عوامل وابسته به آن در فضای مجازی اقدام به پخش مغرضانه‌ و تحریف شده‌ی این بخش از انتقادات کرده تا با این کار بتوانند زمینه پرونده سازی برای این روحانی نامدار اهل سنت بلوچ را فراهم کنند و به اختلافات میان شهروندان اهل سنت و شیعه دامن بزنند.

 انتقادات و هجمه‌های اخیر، واکنش مولانا گرگیج را برانگیخته است و او در رد اهانت به “ائمه اهل بیت” بیانیه‌ای صادر کرده است.

 مولانا گرگیج در یک ویدیوی تصویری بازنشر سخنانش را نوعی تحریف و عوام فریبی از جانب برخی افراد و سوء تفاهم عنوان می کند.

 مولانا گرگیج یکی از روحانیون برجسته اهل سنت بلوچ است که بارها از تریبون نماز جمعه، تبیعض علیه شهروندان بلوچ را مورد انتقاد قرار داده و از دغدغه‌های معیشتی و سیاسی مردم گفته است.

دکمه بازگشت به بالا