ایران

ادامه کمپین «یکشنبه‌های اعتراض»؛ بازنشستگان و مستمری بگیران فولاد در تهران تجمع کردند

امروز دوشنبه سوم آبان‌ ۱۴۰۰، بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی فولاد تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها عمدتا از شهرهای اهواز، اصفهان، شاهرود، تهران در پایتخت جمع شده‌اند.

بازنشستگان و مستمری بگیران فولاد، طبق فراخوان از پیش اعلام شده، مقابل ساختمان صندوق مرکزی فولاد در تهران تجمع کردند. آنها خواستار تحقق مطالبات معیشتی و حقوقی خود هستند.

بازنشستگان و مستمری بگیران فولاد، هفته‌ها است که به طور مداوم روزهای یکشنبه را به گردهمایی‌های اعتراضی خود تبدیل کرده‌اند. آنها بخصوص در استان‌های خوزستان و اصفهان، برای پیگیری مطالبات خود، هر هفته دست به تجمع اعتراضی می‌زدند.

در آخرین گردهمایی که روز یکشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰، در اصفهان و خوزستان برگزار شد، بازنشستگان تاکید کردند: «تا زمانی که صندوق حق و حقوق ما را ندهد، از تجمعات دست برنمی‌داریم. ۲۵ درصد از حقوق ما را خورده‌اند.»

بازنشستگان و مستمری بگیران در این گردهمایی در اصفهان و خوزستان اعلام کرده بودند که برای ادامه تجمع خود به تهران خواهند رفت.

از آنجایی که تاکنون از سوی مقامات فولاد خواسته‌های این بازنشستگان بی‌پاسخ مانده است، امروز (دوشنبه) در برابر صندوق بازنشستگی فولاد، در تهران، خیابان وزرا تجمع کردند.

اصلی‌ترین خواسته بـازنشستگان و مستمری بگیران فولاد، اجرا شدن همسان‌سازی حقوق است. آنها همچنین به کم کردن ۲ میلیون تومان از حقوق‌شان معترض هستند.

دکمه بازگشت به بالا