ایران

واکنش تند منابع نزدیک به احمدی نژاد به خبرگزاری فارس: باندهای فاسد امنیتی اخبار کذب منتشر کرده اند

خبرگزاری امنیتی فارس می نویسند که محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم ایران، که برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی ۲۰۲۰ به دبی سفر کرده بود، “به توصیه مسئولان این کشور، مجبور شده سفرش را نیمه‌کاره رها کند”. همزمان منابع نزدیک به آقای احمدی‌نژاد در پستی تلگرامی می‌گویند: “باندهای فاسد امنیتی” در واکنش به استقبال مردم از او اقدام به انتشار “اخبار کذب” کرده‌اند. سایت دولت بهار نیز در همین خصوص بیانیه‌ای را منتشر کرده است.

آقای احمدی نژاد در سفرش به دبی، ضمن عکس گرفتن با زنان بدون روسری، با سردبیر ایندیپندنت فارسی نیز گفتگویی انجام داد.

در بیانیه‌ی سایت دولت بهار، آقای احمدی‌نژاد از مسئولان و پلیس دبی و ابوظبی “تشکر” کرد. او گفته مسئولان نمایشگاه و پلیس “همکاری کردند تا ما بتوانیم براحتی تردد کنیم و سفر را بخوبی انجام بدهیم”.

آقای احمدی نژاد که شب گذشته به تهران بازگشته است، در توضیح این سفر نوشته “در ابتدا برای سه روز برنامه‌ریزی شده بود، بعدا دوستان بررسی کاملتری کردند و دیدیم که در طول سه روز نمی توانیم برنامه های پیش بینی شده را اجرا کنیم، در نتیجه تبدیل به سفر پنج روزه شد و الان سفر به پایان رسیده و در تهران در خدمت شما هستیم”.

جزئیات و برنامه‌‌ریزی و یا هماهنگیهای انجام شده برای سفر آقای احمدی‌نژاد به امارات از سوی مقامات ایران و امارات متحده عربی منتشر نشده است.

آقای احمدی نژاد که در پی انتخابات بحث برانگیز ۸۸ رئیس جمهوری ایران شد، تابو شکنی‌های فراوانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده؛ از ماجرای خانه نشینی و قهرش با علی خامنه‌ای گرفته، تا توئیت زدنش برای آنجلینا جولی، حضورش در کلاب‌هاووس و انجام مصاحبه با رادیو فراد.

البته اخیرا نیز عکسی از او منتشر شده که خبرگزاری های اسرائیل آنرا متعلق به بازدید آقای احمدی نژاد از قرفه اسرائیلی در نمایشگاه بین المللی ۲۰۲۰ دبی خوانده اند.

دکمه بازگشت به بالا