ایران

اعتراض نیروهای اورژانس اجتماعی به پرداخت نشدن حقوق مردادماه

با گسترش کرونا و قرمز شدن اکثر استان‌ها و شهرهای کشور، شیفت‌های کادر درمان و اورژانس چند برابر شده است. اما با این وجود نیز حقوق این نیروها به موقع پرداخت نمی‌شود. اعتراض نیروهای اورژانس اجتماعی نیز از بابت پرداخت نشدن حقوق مردادماه در همین راستا است.

اعتراض آنها درحالی رسانه‌ای می‌شود که حتی با پرداخت بموقع حقوق‌گذران زندگی برایشان امکانپذیر نیست. آنها می‌گویند: «بدلیل پرداخت نامرتب حقوق‌ها، تعدادی از همکاران دو شغله شده‌اند. به این خاطر که بتوانند از پس مخارج خانوده خود برآیند.»

نیروهای اورژانس اجتماعی می گویند: «با افزایش شیفت‌های کاری، عملا جمعه‌ها نیز مجبور هستیم کار کنیم و هیچ ساعت استراحتی نداریم.»

اعتراض نیروهای اورژانس اجتماعی مجددا بالا گرفته است. آنها پیش از این در اعتراض به دو ماه حقوق عقب‌افتاده برای مدتی دست از کار کشیدند. اکنون نیز نگران پرداخت نشدن حقوق مردادماه هستند.

این نیروها می‌گویند: «یک هفته از شهریورماه می‌گذرد. اما هنوز حقوق مردادماه را به حساب ما واریز نکرده‌اند. از آنجا که پیش از این نیز حقوق‌ها بصورت نامرتب واریز می‌شد، احتمالا این ماه نیز با همین مشکل روبرو خواهیم شد.»

دکمه بازگشت به بالا