حقوق بشر

مصدومیت ناهید شیرپیشه در پی ضرب و شتم از سوی نیروهای امنیتی نظام

ناهید شیرپیشه، مادر پویا بختیاری، خبر داده که خود و شماری از مادران دادخواه «عصر تاسوعا[چهارشنبه] در جریان حضور در گرامیداشت فرزندان این مرزوبوم که در طول ۴۲ سال بیداد و ستم به قتل رسیده‌اند، مورد یورش و ضرب و شتم نیروهای مسلح امنیتی قرار گرفته و مصدوم شده است.

وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که خودش و شماری از مادران دادخواه و فعالان مدنی «عصر تاسوعا[عصر چهارشنبه بیست و هفتم مرداد] پس از حضور در گرامیداشت فرزندان این مرزوبوم و قبل از انجام هر کنشی مورد یورش نیروهای مسلح امنیتی نظام ایران» قرار گرفتند.

مادر پویا بختیاری افزود که به من که بدون هیچ کنشی در پیاده رو خیابان ایستاده بودم با لحن آمرانه و تندی گفتند «اینجا نایست، زودتر از اینجا برو»، که گفتم: من یک شهروند ایرانی هستم و ساکن همین منطقه. هزاران نفر دیگر در این خیابان ایستاده و در رفت‌ و آمدند، من هم مانند آنها می‌خواهم همین‌جا بایستم که ناگهان به سمتم حمله کرده و باضرب و ‌شتم به طرف ما‌‌‌شین برده و مرا وادار به سوار شدن در ماشین پلیس می‌کردند همانطور که یاشار تبریزی و خانواده‌اش را بردند و بعد از ساعت‌ها در بیابان رها کردند.

ناهید شیرپیشه  تاکید کرد که بازوها و قسمتی از بدنم جراحت برداشته و کبود شده است، تنها به این دلیل که مادر پویا بختیاری هستم، آزادمرد و آزادی‌خواه بزرگ میهن که در ۲۵آبان ۹۸ جانش را فدای میهن و مردم ایران کرد.

دکمه بازگشت به بالا