ایران

بازداشت تبعه چین در پی انتشار ویدئو از رابطه‌اش با دختران ایرانی

دادستانی کاشان خبر از بازداشت مرد جوان چینی در ایران داد که ویدئوهایی از رابطه‌اش با دختران ایرانی را در فضای مجازی منتشر کرده بود.

به گفته روح‌الله دهقانی ٬‌دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کاشان، این تبعه چین دوشنبه شب «توسط نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در عوارضی کاشان» دستگیر شده است.

روح‌الله دهقانی در این رابطه توضیح داد: «متهم ضمن تفهیم اتهام بازداشت و با اعمال ماده ۱۲۱ تحت‌الحفظ به تهران منتقل خواهد شد.»

طی یک ماه گذشته این جوان چینی ویدئوهایی در شبکه یوتیوب از روابطش با تعدادی از دختران و زنان ایرانی منتشر کرده و ادعاهایی علیه آنها مطرح کرده است.

در پی انتشار این ویدئوها و واکنش عده‌ای زیاد در شبکه‌های اجتماعی، هفته گذشته رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی پلیس ایران، ناجا، از تشکیل پرونده‌ای علیه یکی از اتباع خارجی خبر داد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب کاشان، پرونده این فرد شاکی خصوصی هم دارد.

این اولین باری نیست که فساد اخلاقی توریست‌ها در ایران جنجال‌ساز می شود. چند سال پیش نیز روزنامه گاردین  با انتشار مقاله‌ای از آنچه بازار پر سود زنان صیغه‌ای ایرانی برای زائران عراقی در شهر مشهد خوانده بود، پرده برداشت و رواج تن فروشی زنان ایرانی زیر لوای مذهب را از پیامدهای گسترش صنعت گردشگری مذهبی در ایران دانسته بود.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی هم نگاه عراقی‌ها به ایران را مثل نگاه ایرانی‌ها به تایلند عنوان کرده بود.

دکمه بازگشت به بالا