جهان

سفر سرلشکر عباس کامل، رئیس دستگاه اطلاعاتی مصر به نوار غزه

عبداللطیف القانوع، سخنگوی حماس اعلام کرده سفر سرلشکر عباس کامل، رئیس دستگاه اطلاعاتی مصر و نماینده «عبدالفتاح السیسی»، رئیس جمهوری این کشور به نوار غزه آغاز عملیات و اعلام واقعی بازسازی و بهبود اوضاع معیشتی نوار غزه خواهد بود.

وی با بیان اینکه جنبش حماس از سفر عباس کامل و هیات همراه وی به نوار غزه استقبال می‌کند، اظهار داشت: این سفر در چارچوب تقویت و تحکیم مناسبات دوجانبه با قاهره و تکمیل تلاش‌های مصر در مسائل مختلف و مورد اهتمام مردم فلسطین است.

سخنگوی حماس ادامه داد: ما در جنبش حماس از تلاش‌های مصر و رئیس جمهوری و رئیس دستگاه اطلاعات این کشور در حمایت و پشتیبانی از مردم فلسطین در تحقق‌بخشی به اهداف مشروع و مطلوب‌شان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

سخنگوی حماس تصریح کرد: سرلشکر کامل با رهبران حماس دیدار و به سخنان و مواضع آنها درباره مسائل مختلف از جمله تثبیت آتش‌بس با اسرائیل و توافق بر سر سازوکارهای بازسازی نوار غزه و راهکارهای تحقق وحدت ملی فلسطین گوش فرا خواهد داد.

القانوع در پایان تاکید کرد: سفر نماینده رئیس جمهوری مصر به نوار غزه تاکیدکننده وحدت جغرافیایی فلسطین و نقش پررنگ مصر در تحقق‌بخشی به وحدت مردم فلسطین است.

امروز همچنین «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر، در پیامی به «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر حمایت کامل مصر از ملت فلسطین تاکید کرد.

گفتنی است، دیروز وزیر خارجه اسرائیل پس از ۱۳ سال وارد مصر گردید.

دکمه بازگشت به بالا