ایران

خبرنگار صدا و سیمای ایران: احمدی‌نژاد از طريق جن‌گیری قصد ترور رهبری را داشت

آمنه سادات ذبیح‌پور، مجری تلویزیون رسمی ایران، در یک پست اینستاگرامی با متوهم خواندن محمود احمدی‌نژاد او را به ترور علی خامنه‌ای، از طریق سحر و جادو متهم کرد. خانم ذبیح‌پور که به گفته خودش هفت سال خبرنگار حوزه دولت و شخص احمدی‌نژاد بوده و روزی طرفدار سرسخت و حامی عملکرد اقتصادی او بوده است مدعی شده که احمدی‌نژاد: «برای برگشتن به قدرت تلاش کرد با کمک رمال و فالگیر با مشاوره دست راستی خود کاری کند زود رهبری فوت کنند.

به گفته ذبیح‌پور این تلاش احمدی نژاد آنقدر جدی بوده که برای خنثی کردن آن، مجبور شدند از باطل کننده سحر استفاده کنند.

آمنه ذبیح‌پور که در زمستان ۹۷، به دلیل شرکت در تولید و پخش اعترافات اجباری دستگیرشدگان اعتراضات کارگری خوزستان تحت عنوان «طرح سوخته» از سوی سپیده قلیان، زندانی مدافع حقوق کارگران، به عنوان یک نیروی امنیتی و همکار نهادهای اطلاعاتی ایران متهم شد، طی پست اخیر اینستاگرامی خود از فاش‌شدن برخی اسناد علیه احمدینژاد در آینده نیز خبر داد.

سخنان این مجری تلویزیون ایران پس از آن زده شد که یک روز پیش احمدی‌نژاد که احتمال نامزدی مجدد او برای انتخابات ریاست جمهوری آینده می‌رود طی یک ویدیو با عنوان «حوادث ۸۸، کودتای اشرافیت علیه ملت» با حمله به نهادهای امنیتی، بیان کرده بود: «کشور در انتخابات سال ۸۸ به طور جدی و آشکار با نقش و اقدام سازمان‌یافته باند امنیتی مواجه بوده است.».

سخنان آمنه ذبیح‌پور می‌تواند واکنش دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ایران به سخنان اخیر احمدی‌نژاد تعبیر شود به‌ویژه آن جایی که ذبیح پور احمدینژاد رابه فاش‌شدن اسناد در آینده تهدید می‌کند.

آیت الله علی خامنه‌ای به ویژه به استفاده دستگاه‌های امنیتی از جن باور دارد و بارها به این امر اشاره کرده است. او در پیام سوم فروردین

 خود، با اشاره به “دشمنی ها” با حکومت ایران گفت: هم دشمنان جنّی هم دشمنان انسی وجود دارند و اینها به هم کمک هم می کنند.

دکمه بازگشت به بالا